با توجه به موفقیت فیلم مستند اخیر نتفلیکس بکهام، در مورد پوش و شوهر طرفدار فوتبالش دیوید، همه نگاه ها بار دیگر به بکهام است. این مستند از نظر فنی درباره دیوید است، اما ویکتوریا بخش مهمی از کل داستان است. مانند ظاهر زوج نمادین آنها بنابر این دوران اسپایس گرلز او یک قوس موازی است که هر دو طرف در همان زمان به شهرت رسیدند. اگر چه هم دیوید و هم ویکتوریا در بیش از 20 سال گذشته تغییرات بی‌ شماری از مو را پشت سر گذاشته‌ اند، یک نگاه به‌ ویژه به‌ طور استثنایی نمادین است: باب شیک. بله درباره باب تیره ساده و وسطی صحبت می کنیم که او به عنوان شیک ترین عضو اسپایس گرلز به صورت سنتی پوشیده بود. این عملاً مدل موی گوچی کوتاه است و قرار است دوباره برگردد.

ترند موی باب گوچی کوتاه چیست؟

هنگامی که ویکتوریا برای اولین بار در اواسط دهه 90 به عنوان بخشی از گروه نمادین دخترانه پنج نفره وارد صحنه شد، موهایش به رنگ سبزه‌ ای تیره طبیعی بود و به شکل فریبنده‌ ای ساده و مینیمال در وسط، معمولاً زیر فر یا صاف اتو شده بود. و براق این مکمل کاملی برای لباس‌ های توری و چرم بود، و او معمولاً باب را با چشم‌ های دودی مشخص و لب‌ های براق یا قهوه‌ ای مایل به قرمز تیره ست می‌ کرد.

در ظاهر، او پیچیده‌ ترین و جدی‌ ترین عضو گروه مشهور و سرگرم‌ کننده اسپایس گرلز بود، اگر چه هر طرفدار واقعی می‌ داند که او در زیر همه جذابیت‌ ها کاملاً آرام بود. باب نیز بسیار متنوع تر از آن چیزی بود که فکر می کنید. ویکتوریا گهگاه آن را می پوشید.

اگر چه ویکتوریا یک طراح مد موفق تبدیل شد (و اکنون یک غول زیبایی با خط عطر!) و البته تغییر زیادی در مدل موهای خود ایجاد کرد. در سال 2018، او شکل کلاسیک باب را دوباره بررسی کرد اما آن را با بافتی موج دار به روز کرد. در سال 2022، او باب شیک را از طریق تیک تاک در ویدیوی «زندگی من در ظاهر» به نمایش گذاشت و آن را «بله» نامید.

چگونه موی باب گوچی داشته باشیم؟

باب ویکتوریا ممکن است ساده به نظر برسد، اما به طرز فریبنده ای جذاب است. این یک مدل کوتاه قابل دستیابی است، اما باید قبل از رزرو نوبت، نوع موهای خود را در نظر بگیرید. این قطعاً یک برش دقیق و یک شکل هندسی باب است. اگر فردی مو های بسیار ضخیم دارد، یک راه عالی برای به دست آوردن این مدل است. به نظر می رسد یک باب یک قد باشد، اما لایه های کوتاه تری وجود دارد تا نتیجه نهایی صیقلی بماند.

اگر مو های شما خوب تا متوسط ​​و صاف است، به راحتی به یک باب شیک می‌ روید. این طول برای افرادی که می خواهند مو های خود را تا حد امکان پرپشت نشان دهند بسیار مناسب است. کوتاه کردن مو ها به یک اندازه به حجیم شدن آن ها کمک می کند و ظاهری واقعاً سالم به موها می بخشد.