افزایش در همه انواع مدل موی باب غیر قابل انکار بوده است. اگر چه باب ها به تند و براق بودن شهرت دارند، در چند سال اخیر ما شاهد تطبیق پذیری هیجان انگیز زیادی با مدل مو بوده ایم، به همین دلیل است که افراد مشهور هنوز هم به طور منظم در فید های ما به کار می روند. باب‌ ها پتانسیل زیادی برای ارائه تمام حجم و سر زندگی که ما دوست داریم در موهایمان ببینیم، صرف نظر از نوع بافت یا مدل ترجیحی شما، دارند.

10 مدل موی باب حجیم که در افراد مشهور دیده می شود

1. لایه های بلند

بخشی از چیزی که باب بلوند کیت بکینسیل را بسیار پر می کند، لایه های بلند آن است. لایه‌ های بلند به سمت پایین برش ها می‌ افتند و از ارتفاع متوسط ​​بالاتر نمی‌ روند. این مدل برای انواع موهای کوتاه عالی است.

2. باب چتری

باب چتری زندیا به موهای او حجمی جذاب می دهد. برای یک اثر مشابه،این مدل حالت موهای پرتر را ایجاد می کند.

3. بدون نیاز به لایه

پیدا کردن طول باب مناسب برای اینکه موهایتان حالت طبیعی داشته باشد، در مورد فرم صورت شما و برجسته کردن ویژگی های طبیعی شماست. برای مگان فاکس، این به معنای دوری از قاب یا لایه های چهره بود.

4. باب قارچ حجیم

سلنا گومز باب قارچی را به حداکثر میزان خود بازی می دهد. این برش‌ ها که دقیقاً شبیه کلاه‌ قارچ‌ های اسرار آمیز جادویی هستند، به شکل منحنی معکوس بیرون می‌ آیند.

5. موی بلانت

برای بدست آوردن حجم زیادی در یک باب برش صاف مانند هیلی بیبر، سعی کنید از یک برس داغ مانند سشوار و حجم دهنده استفاده کنید.

6. حجم درهم

گاهی اوقات کمی باد تنها چیزی است که برای حرکت طبیعی در باب خود نیاز دارید. برای اینکه به استایل خود مانند کورتنی کارداشیان برسید، از یک پر کننده مو استفاده کنید. شما در کمترین زمان یک باب حجیم خواهید داشت.

7. حجم پر جنب و جوش

هنگامی که موهایی با امواج طبیعی مانند ریحانا دارید، احتمالاً از قبل می دانید که موهای شما حالت مخصوص به خود را دارد. ساده‌ ترین کار این است که اجازه دهید کار خود را به سبک انجام دهد، اما تقویت حرکت طبیعی خود با یک نرم‌ کننده خوب می‌ تواند موهای مجعد را تغییر دهند.

8. زرق و برق بی انتها

زمانی که مارگوت رابی در سریال تلویزیونی Pan Am حضور داشت، مدل موی باب یکپارچه‌ داشت. انتهای برگردانده شده، و دقیقاً همان چیزی هستند که در که روی فرش ها قرمز وجود دارند.

9. لایه های برگردانده شده

بیلی آیلیش به طور مداوم از حالت موهای خودش پیروی می‌ کند. این لایه‌ های برگردان‌ شده. افزودن یک رویکرد کلاسیک به مدل‌ های مدرن‌ تر، راهی عالی برای اینکه مدل موی شما منحصر به فرد باشد.

10. استارلت کلاسیک

اغلب وقتی به یک باب پر حجم فکر می کنیم، به تعداد زیادی فر یا بافت فکر می کنید. در اینجا، لیلی کالینز در عوض از موی کوتاه خود برای رویکرد دهه 20 استفاده می کند که به همان اندازه موثر است.