به خوبی شناخته شده است که آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، دوست دارد از تناسب اندام خود مراقبت کند و یک برنامه تمرینی در باشگاه دارد که به او اجازه می دهد اندام فوق العاده ای داشته باشد.

با این حال، اخیرا آنتونلا یک سلفی با شرکای تمرینی خود به اشتراک گذاشت و یکی از آنها نظر بسیاری را به خود جلب کرد. در آن، آنتونلا در کنار همسر سرجی بوسکتس، النا گالرا و یک زن مرموز، کاملا مشکی پوش دیده شد.

این زن مرموز چه کسی بود؟

شبکه های اجتماعی به سرعت شروع به اظهار نظر در مورد همسر این دو فوتبالیست کردند و شروع به حدس و گمان در مورد اینکه او کیست. جولیا پرز، مدل و اینفلوئنسر جوانی است که بیش از 650 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد و برند لباس ورزشی خودش را دارد.

بی شک جسارت یکی از کلیدواژه های تمام ژست های اوست که در عکسی که با همسران فوتبالیست ها به اشتراک گذاشته بود نشان داده شده بود که روی آن نوشته شده بود: «تیم شکست نمی خورد».

او همچنین یک بازدیدکننده دائمی از باشگاه بدنسازی واقع در جنوب ایالات متحده است، که طبق وب سایت رسمی، نامزد شده توسط “Men’s Health”، نشریه ماهانه سلامت و تغذیه “Men’s Health”، یکی از بهترین های این کشور محسوب می شود.

خواهیم دید که آیا جولیا به دوستی محکمی که آنتونلا با النا گالرا، همسر بوسکتس دارد، می پیوندد و همچنان در نشریات بیشتر همسران فوتبالیست های اینترمیامی ظاهر می شود یا خیر.