هر بار که سلنا گومز را می بینید، او یک مانیکور شایسته را پوشیده است. او همه چیز را امتحان کرده است از ناخن‌های «دیسکوی حباب‌ دار» گرفته تا درخشش مروارید، فرانسوی خاموش، ژله گیلاسی و زمرد براق. او تقریباً همیشه با رنگ‌ ها و سبک‌ هایی بازی می‌ کند که به بیان او کمک می‌ کنند و باعث خیره شدن می‌ شوند. با این حال، همانطور که احتمالاً متوجه شده‌ اید، بیشتر ناخن‌ های او به جای تاریک یا تند، رو به رنگارنگ‌ تر، درخشان‌ تر و جذاب‌ تر حرکت می کنند. با این حال، اخیراً او این الگو را شکست و یک مانیکور کروم براق که با لباس آماده پاییز او هماهنگ بود، به نمایش گذاشت.

در استوری اینستاگرام گومز، او عکسی را هنگام آماده شدن در پشت صحنه منتشر کرد و نگاهی نزدیک به لباس‌ هایش انداخت تا تماشاگران را غافلگیر کند و همه بلافاصله جذب ناخن‌ های فوق‌ العاده براق او شدند.

کوتاه و بادامی شکل، هر کدام از ناخن‌ هایش براق یکسانی داشتند. نه یک کروم خاکستری تیره، بلکه یک کروم دونات لعابدار نیز نبود، ناخن‌ های او نقره‌ ای خالص بود که کاملاً با ظاهر نقره‌ ای لباس او مطابقت داشت و مانند یک آینه منعکس می‌ کرد.

اگر می‌ خواهید با مانیکور کروم گومز مطابقت داشته باشید، ما شما را با این مانیکور گام به گام آشنا می‌ کنیم. با این حال، از آنجایی که پودر کروم یک محصول حرفه‌ ای است، بهتر است برای براق‌ ترین نتیجه ممکن به ناخن‌ کار مورد علاقه خود مراجعه کنید.

ابتدا، مانند هر مانیکور دیگری، باید با پاک کردن لاک باقی مانده با پاک کننده ناخن شروع کنید. سپس، روغن کوتیکول را بمالید تا کوتیکول‌ ها نرم شده و به عقب بروند. پس از آن، ناخن خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید، بستر ناخن را صاف کنید و کت پایه دلخواه خود را بزنید.

هنگامی که کت پایه شما خشک شد، چند راه برای رسیدن به روکش کرومی ناخن وجود دارد. ابتدا سایه‌ های نقره‌ ای مورد علاقه‌ تان را بردارید و روی لایه‌ ای از پوشش پایه بپاشید، سپس آن را با یک لایه رویی بپوشانید. یا، می توانید از لاک ناخن فلزی استفاده کنید. سپس آن را با یک کت رویه بپوشانید و مانند سلنا خواهید درخشید.