باب‌ ها امسال به مدل موی افراد مشهور تبدیل شده‌اند و افراد مشهور، اینفلوئنسرها و افراد عادی به طور یکسان به مدل کوتاه شده متمایل شده‌ اند و با انتخاب‌ های رنگی و گزینه‌ های سبک منحصر به فرد آن را برای خود می‌ سازند. از برش موکای جنا اورتگا گرفته تا باب مالت گیلاس کولای زندیا، ما شاهد بسیاری از برداشت های هیجان انگیز از این روند بوده ایم.

مهم نیست که چگونه یک باب بلوند را نشان می دهید. می‌ توانید آن را براق و در قسمت مرکزی یا به پهلو با ظاهری خیس و خراشیده بپوشید. می‌ توانید چتری‌ های کناری، چتری‌ های پرده‌ ای، یا لبه‌ های نازک بافت را اضافه کنید. نکته این است که راه های بی شماری برای پوشیدن باب بلوند وجود دارد.

مدل های موی باب بلوند را مرور کنید

1. باب بلوند شنی

اگر آماده نیستید قسمت های میانی و انتهایی موهای خود را برش دهید، می توانید ظاهر یک باب را با چرخاندن انتهای آن به زیر و سنجاق کردن آنها در جای خود یک باب شیک داشته باشید. این همان کاری است که تیلور سوئیفت در اینجا برای اولین نمایش تور دوره‌ هایش انجام داد.

2. باب بافت بلوند پلاتین

شما عاشق باب بلوند پلاتینی خواید شد، رنگ روشن و تقریباً سفید کنتراست بالایی را در برابر پوست های گرم ایجاد می کند و آن را دوست داشتنی تر می کند.

3. باب بلوند موج دار

حتی باربی یک باب را تکان داده است. در اینجا، مارگو رابی یک قسمت کناری و موج دار ساده را انتخاب کرد. برای داشتن ظاهری صاف و براق، سعی کنید موها را قبل از سشوار بشویید.

4. باب ساحلی

جنیفر لارنس ثابت می‌ کند که باب‌ های بلوند لازم نیست کاملا صاف یا شیک باشند تا زیبا به نظر برسند. در اینجا، این بازیگر یک رنگ بلوند ساحلی را انتخاب کرد که با بافت موج ساحلی جفت شده بود، و به خوبی کار می کند.

5. باب پلاتین رترو

باب فرفری شده کریستن دانست دارای یک جذابیت قدیمی است که شما عاشق آن می شوید. برای بازسازی ظاهر او، موهای خود را با یک برس حجم دهنده گرد، حالت دهید. سپس، برای ایجاد درخشندگی بیشتر، یک یا دو قطره از روغن مو تزریق شده با عسل گیسو را از ریشه تا انتها بمالید.

6. باب بلوند بالیاژ

هیلی بیبر ممکن است ملکه باب بلوند راحت باشد. در حالی که او به روش های مختلف این مدل را طراحی کرده است.

7. باب بلوند میکرو

اگر جسورانه احساس می‌ کنید، باب بلوند کوچک لیلی آلن را کپی کنید، این مدل با هوای پاریسی بسیار کوتاه است و آن را غیرقابل انکار و شیک کرده است.

8. باب بلوند بلانت

لوسی بوینتون یکی دیگر از ستاره های هالیوود است که می داند چگونه باب بلوند بی رنگ را به راحتی نشان دهد. برای اینکه بلوندتان مانند او روشن به نظر برسد، نرم‌ کننده و تقویت‌ کننده بلوند را به روتین خود اضافه کنید.

9. باب بلوند قسمت کناری

کارلی کلوس اغلب بین سبک های باب و لوب می چرخد. او در مت گالا 2017 یک باب کناری و کمی نامتقارن انتخاب کرد.

10. باب بلوند دختر باحال

شارلیز ترون اساساً برای همیشه یک باب بلوند را نشان داده است. و آن را به طرز خیلی جالبی با حال و بی دردسر جلوه می‌ دهد همانطور که در عکس بالا مشهود است.