از میان تمام زیبایی هایی که بیرکین ارائه کرده است، که همیشه مد هستند می توان به چتری‌ های نمادین و زیبای او اشاره کرد. یک مدل موی جدید برای کسانی که استایل این بازیگر فقید بریتانیایی را دوست دارند به معنای واقعی کلمه زیبا ابداع شده است.

چتری‌ های مشخص بیرکین که با جدا شدن شدید آن از بقیه موهای شما، بدون قاب یا پر کردن مشخص می‌ شود. یکی از بی‌ نقص‌ ترین مدل‌ های مو در تمام دوران است. اکنون، این حاشیه‌ های شیرین به یکی از بزرگ‌ ترین ترند های موی پاییز امسال تبدیل شده‌اند.

ترند موهای چتری بیرکین چیست ؟

بسیاری از آنچه اخیراً دیده ایم، چتری های گسترده تر بوده است. کتی هولمز اخیراً با چتری های بسیار بلند به سبک بیرکین دیده شده است، اما بلندتر، چشم ها را پنهان کرده است.

چتری های بیرکین شما زمانی که کمی بزرگ شوند به چتری های سایه دار تر تبدیل می شوند. با این حال، ممکن است بخواهید برای شروع آنها را به این ترتیب برش دهید. این چتری ها هنوز هم آن زاویه و گوشه صاف را دارند، اما کمی جذاب تر.

چگونه چتری های بیرکین داشته باشیم؟

چتری‌ های بیرکین با طول بلند، ابرو یا کوتاه‌ مژه‌ شما مشخص می‌ شود که در یک خط افقی بریده می‌ شود و در طرفین کمی منحنی است. چتری‌ ها می‌ توانند به‌ سرعت رشد کنند، بنابراین با آرایشگر خود تصمیم بگیرید که چه مدت باید آن‌ ها را رها کنید و بر اساس اینکه هر چند وقت یک‌ بار می‌ توانید آن‌ ها را اصلاح کنید.

اگر هر دو تا سه هفته یکبار کوتاه کردن چتری برای شما کارساز است، چتری‌ های کمی متلاطم و بلند کاملاً خوب خواهند بود. اما اگر قصد دارید یک ماه یا بیشتر بین قرار ملاقات‌ های اصلاحی فاصله داشته باشید، طولی را درست زیر ابروها انتخاب کنید. این تضمین می‌ کند که زمان بیشتری از ظاهرتان لذت ببرید.