برای داشتن بهترین مدل موهای بی دردسر در جستجو هستید شما بدون توجه به طول موهایتان گزینه های زیادی دارید. در این مطلب ما 10 مدل مو شیک و عالی به شما معرفی میکنیم که جذابیت چهره ما را دو چندان خواهد کرد.

مدل های مو جذاب و شیک را ببینید

1. باب نیمه بالا

هرگز قدرت سبک نیمه آپ را دست کم نگیرید. باب صاف سنجاق به خودی خود شیک است، اما با کشیدن قسمت بالایی به داخل کش و پوشاندن آن با یک مشت سنجاق موی براق، ظاهری متفاوت داشته باشید.

2. شاهین مصنوعی بافته شده

اگر در جست‌وجوی رویکردی هیجان‌انگیز برای برش کوتاه موهای خود هستید، به این مدل بافته شده زرق و برق‌دار نگاه نکنید. بازسازی آن مانند یک قیطان ساده فرانسوی آسان است، اما حجم و بافت اضافه شده باعث می شود ظاهری جذاب داشته باشید.

 3. میلی باب

مدل موهای میلی باب ثابت می کند که سبک مد روز در واقع می تواند به طرز شگفت آوری پیچیده باشد. موهای خود را محکم به دو دسته بالا بکشید، بدون اینکه در معرض دید قرار گیرد، و با چند پاپیون ساتن، این مدل شیک را مناسب خود کنید.

4. فرفری بالا

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که موهای مجعد طبیعی دارید، نیمی از کار در حال حاضر برای شما انجام شده است. موهای خود را به دم اسبی بلند بکشید و اجازه دهید فرهای طبیعی تان از بالا بریزند تا یک موی بافت عالی داشته باشید.

5. دم اسبی پشت بافته

دم اسبی پشت بافته، زیبا و بسیار براق به نظر می رسد. اما وقتی او برمی گردد، یک قیطان از وسط به عنوان یک سورپرایز خوشایند عمل می کند. کل ظاهر، هیجان‌انگیز، به نظر می‌رسد .

6. شینیون بان

این در واقع فقط شینیون بان است که روی هم چیده شده اند. و نگران نباشید که آن را بیش از حد مرتب نگه دارید رشته های شل به ظاهر زیبای آن می افزایند.

7. باب بافت دار

فراموش نکنیم که کوتاهی موی شما به اندازه کافی خیره کننده است. اگر نمی خواهید، نیازی به پنهان کردن آن با مدل موی پیچیده نیست. در عوض، یک موج ظریف به باب خود اضافه کنید و بافت خود را برای ظاهری آرام تقویت کنید.

8. مجلسی خاص

تضاد بین رنگ صورتی و شکوفه های سفید روشن می تواند ایده ایی مناسب برای حضور در مراسم ها و میهمانی های خاص باشد.

9. فرهای بلند و کوتاه

با این فرهای کوتاه و پرانرژی که به قاب چهره شما پخش می کند. باید بگوییم که لب قرمز و چشم گربه ای فقط به ظاهر نهایی در انتظار شما خواهد بود.

10. باردو بامپ

وقتی موهایتان را نیمه‌ آپ به بالا می‌کشید، چند درجه بالاتر بیاورید تا موهایتان را به شکلی شبیه باردو تغییر دهید. ظاهر را با یک پاپیون مخملی تکمیل کنید.