باب‌ های کوتاه، باب‌ های بلند، افراد مشهور امسال باب‌ ها را به زمان خوبی بر می‌ گردانند.امسال تعداد زیادی حضور در فرش قرمز و رسانه های اجتماعی را دیده ایم که به راحتی باب را به عنوان مدل موی سال معرفی می کنند. زیرا مدل موی باب یک راه سریع و آسان برای به دست آوردن ظاهری جدید است که شیک، مد روز و بدون زحمت است.

سلبریتی هایی که مدل موی باب را امسال استایل کردند

1. هیلی بیبر

چه بگوییم؟ اگر هیلی بیبر در این روند است، سخت است که نخواهید آن را تکرار کنید. هنگامی که ملکه مینیمالیسم موهای بلند خود را با یک مدل باب تا چانه عوض کرد، ماهیت بیدار شدن و رفتن سبک کوتاه تر جذاب تر شد.

2. جنا اورتگا

این لوب جنا اورتگا مرجع عالی برای نشان دادن زیبایی این مدل است.

3. زندیا

زندیا یکی از مشاهیر مورد علاقه باتای است که امسال به باشگاه باب پیوست.

4. کورتنی کارداشیان

کورتنی کارداشیان و خواهرانش اغلب از موهای بلند به کوتاه، مشکی به بلوند پلاتینی و دوباره بر می‌ گردند. و تصاویری که از بیش از یک نفر می‌ پسندید می‌تواند به آرایشگر شما کمک کند تا آنچه را که در مورد کوتاه کردن مو دوست دارید تشریح کند.

5. فلورانس پیو

فلورانس پیو با این لوب بلوند برای دستیابی به یک سبک مشابه در یک باب بلند، الهام گرفته است.

6. چارلی داملیو

باب های زاویه ای می توانند ابعاد و شکل بیشتری را به بافت های صاف تر مو اضافه کنند.

7. بیلی مدیسون

چه کسی می گوید موهای کوتاه گزینه های مدل دادن محدودی دارند؟ در اینجا، بیلی مدیسون ثابت می‌ کند یک باب یا لبه‌ های کوتاه طیبا به نظر می رسد.

8. لیلی جیمز

زیبایی باب تطبیق پذیری آن است هرچه موهای شما ضخیم تر باشد، کنترل آن سخت تر است، بنابراین یافتن مدلی برای برجسته کردن بافت طبیعی شما بسیار مهم است.

9. مگان فاکس

مگان فاکس با افزودن حاشیه ای ترکیبی و پر، جلوه ای بسیار تازه به باب خطی می دهد. بنابر این بهتر است اگر بافت طبیعی خود را بسیار کم رنگ و آسان می بینید، آنها را در نظر بگیرید.

10. کارا دلوین

افرادی با ویژگی‌ های قوی و جسورانه با باب‌ های بلندتر عالی به نظر می‌ رسند، کارا دلوین شاهدی زنده برای این حرف است.