تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر : 3945

8 مدل موی عالی برای صورت مربعی شیک و خاص 1402

8 مدل موی عالی برای صورت مربعی شیک و خاص 1402

اگر صورت مربعی دارید، خود را خوش شانس بدانید. برخی از معروف ترین چهره ها آنهایی هستند که دارای خطوط فک قوی و زاویه دار هستند. اما برای داشتن صورت مربعی چالش هایی وجود دارد. یعنی اینکه چگونه موهای خود را حالت دهید تا بهترین ویژگی های خود را داشته باشید. بهترین مدل مو را

اگر صورت مربعی دارید، خود را خوش شانس بدانید. برخی از معروف ترین چهره ها آنهایی هستند که دارای خطوط فک قوی و زاویه دار هستند. اما برای داشتن صورت مربعی چالش هایی وجود دارد. یعنی اینکه چگونه موهای خود را حالت دهید تا بهترین ویژگی های خود را داشته باشید.

بهترین مدل مو را برای صورت های مربع

باب ژولیده

باب های بلند روی صورت مربعی عالی هستند، به شرطی که نرم و لایه لایه باشند. از یک باب تیز و صاف که دقیقاً به چانه شما برخورد می کند خودداری کنید. این فقط فک شما را برجسته می کند و جلوه ای جعبه ای ایجاد می کند.

باب بلند برای افرادی که چهره چهارگوش دارند عالی است. می توانید ببینید که چگونه این برش صورت کایرا نایتلی را دراز می کند، اما لبه خوبی را حفظ می کند.

طول شانه پردار

در اینجا، مندی مور یک مدل موی خاص را نشان می دهد که لایه های بلندی از زیر چانه او شروع می شود و موها به شانه های او ختم می شوند. موهای بلند توجه را به طور کامل از خط فک دور می کند و آن را روی طول مو قرار می دهد.

مواج با چتری

این چتری‌های کناری، خط فک مربعی اولیویا وایلد را نرم می‌کند و قفل‌های بلند او به ظاهری کاملاً زیبا کمک می‌کند. او کاملاً متعادل به نظر می رسد و بی عیب و نقص است. برای این ظاهر، مطمئن شوید که از اسپری براق کننده با کیفیت استفاده کنید، زیرا بافت کلیدی است.

پیکسی کوتاه

برای نشان دادن اینکه چقدر این برش می تواند جذاب باشد، به تصویر بالا نگاه کنید: پیکسی بافت دار برشی کوتاه و بریده بریده است که شکل سر را در آغوش می گیرد و ظاهر جوانی نرمی ایجاد می کند. این مدل مو گوشه‌های فک را نرم می‌کند و توجه را به چشم‌ها جلب می‌کند و در عین حال قد و حرکت ایجاد می‌کند. این مدل مو زمانی بهترین است که طول آن یک اینچ در پشت باشد و به تدریج بلندتر شود و به حدود سه تا پنج اینچ در تاج برسد.

لایه های طولانی

برش لایه‌ای بافت بلند که روی پریانکا چوپرا بازیگر دیده می‌شود، تمام لذت طول را بدون احساس سنگینی به ارمغان می‌آورد. شما می توانید این سبک را در مرکز، خارج از مرکز، یا حتی با یک قسمت عمیق بپوشید. با لایه‌های کوتاه‌تر قاب‌بندی صورت که از پایین فک شروع می‌شود، می‌توانید این سبک را به هر شکلی که دوست دارید بچرخانید.

امواج پیچیده

اگر موهای فوق العاده صافی دارید اما به هر حال می‌خواهید موهایتان موج‌دار باشد، سعی کنید آن‌ها را با یک اسپری حالت دهنده بپاشید و قسمت‌های دو اینچی را دور بشکه اتو فر بپیچید. سپس با انگشت شانه کنید و با اسپری نگهدارنده به پایان برسانید. همانطور که در تصویر بالا از لوسی لیو دیده می شود، ظاهر بدون ساختار بیش از حد در کنار هم قرار می گیرد.

امواج بلند

اگر صورت مربعی دارید، ویژگی های زاویه دار دارید. فک شما تقریباً به اندازه استخوان گونه شما است و اگر بخواهید نموداری از صورت خود بکشید، شبیه یک مربع است. از آنجایی که هدف شما این است که زوایای سخت خود را نرم کنید، بهترین چتری برای شما چتری‌های بلند و کشیده‌ای است که ابروها را می‌چرخاند. آنها باید درست به زیر ابروها بزنند، اما در پهلوها بلندتر باشند، مانند این چتری ها بر روی بازیگر جنیفر گارنر، که صورت مربعی طبیعی دارد.

نکته کلیدی برای چتری‌های بی‌نقص شما این است که اطمینان حاصل کنید که چتری‌ها در کناره‌ها طولانی‌تر از بالای ابرو هستند. موهای بالای ابرو باید به ابرو یا درست زیر آن ضربه بزنند. چتری‌ها می‌توانند پف‌دار باشند و به قسمتی از پیشانی‌تان اجازه می‌دهند تا از بین برود.

پیج بوی مدرن

میشود خاطرنشان کرد که پیج‌بوی مدرن یک برش دوست‌داشتنی بر روی ایوان ریچل وود بازیگر است. او می‌گوید: «این سبک نرم جذابیت جاودانه‌ای دارد.

برچسب ها :

ناموجود