اگر به دنبال یافتن مدل مو شیک و جذاب برای هر نوع فرم صورت هستید به جای درستی آمده اید. در حقیقت، تعداد زیادی مدل مو برای زنان با انواع مختلف وجود دارد. در این مطلب ما 10 مدل موی عالی و شیک را به شما معرفی می کنیم.

 مدل های مو بی نظیر برای صورت های گرد

1. کندو مدرن

دستیابی به این سبک کمی پیچیده تر است. شما باید مطمئن شوید که تعداد زیادی پین بابی در دست دارید، و همچنین محصولاتی برای مقداری نگه داشتن اضافی.

2. باب با چتری

باب چتری به طور جهانی برای تمام اشکال صورت جذاب است.

3. موهای نامرتب

برای کسانی که موهای نازک تری دارند و به دنبال افزایش حجم و فریم صورت هستند، یک مدل عالی است. اطمینان حاصل کنید که برای ماندگاری بیشتر مقداری اسپری بافت دهنده مو اضافه کرده اید.

4. دم اسبی آشفته

این مدل مو ویژگی‌های گرد را اغراق‌آمیز می‌کند، یک استایل به آرامی با بافت مواج و با قسمت کناری کم، مدل موی که فوق‌العاده جذاب است. از یک شانه حصیری استفاده کنید تا موها را به آرامی در قسمت تاج آن بکشید و موها را به سمت دم اسبی با ارتفاع متوسط بکشید و با کش محکم کنید.

5. قوس دار

می‌توانید با یک اسپری موی سبک، برای نرم شدن فوری، مقدار لیفت خط موی خود را افزایش دهید.

6. کوتاه آشفته

به دنبال ظاهری رسمی تر هستید؟ این مدل مو پاسخ شماست. با استفاده از یک موس حجم دهنده بر روی موهای تازه شسته شده، شروع کنید. سپس با یک برس گرد خشک کنید. پس از خشک شدن کامل، موهای خود را دوباره به شکل دم اسبی جمع کنید. به یاد داشته باشید که دم اسبی را خیلی محکم نگیرید. چند تکه مو را در دو طرف صورت رها کنید. برای ایجاد امواج ملایم در میان آن از یک اتو فر کننده استفاده کنید.

7. پیکسی

برش‌های پیکسی بسیار جذاب هستند، اگر به اندازه کافی جسور باشید و آن را انجام دهید! افزودن یک چنگک کناری بافت، ناحیه پیشانی را باریک کرده و چهره‌ای به شکل قلب را متعادل می‌کند.

8. حاشیه کامل

شکل‌های صورت بیضی می‌توانند مدل‌های موی مختلفی را به همراه داشته باشند. افزودن لایه های بلند نیز ایده خوبی برای برجسته کردن ویژگی های مورد علاقه شما مانند گونه های بلند و لب های پر است.

9. باب خطی

از آرایشگرتان بخواهید که موهای پشت سر را کمی کوتاه‌تر کند تا یک باب خطی که نمای کشیدگی را در اطراف صورت ایجاد می کند داشته باشید.

10. موج دار

برای نرم کردن و باریک کردن صورت مربعی، موهای کوتاه تا متوسط که با موج‌ حالت داده شده است به تعادل صورت شما کمک می‌کند.افزودن لایه‌های پر پشت نیز حجم دادن به تاج مو را بسیار آسان‌تر می‌کند.