رنگ موی دودی در کنار زیبایی بسیار زیادی که برای افراد ایجاد میکند و تقریبا می توان گفت از دسته رنگ هاییست که به رنگ پوست تمامی افراد همخوانی دارد، و قادر است تا به سادگی تناژ های زرد و نارنجی موجود در مو و بسیاری از رنگ های دیگر را خنثی کند. به خصوص اگر می خواهید موهای خود را طبیعی نگه دارید این رنگ مناسب کسانی است که می خواهند طبیعی بمانند.

مدل های رنگ موی دودی را مرور کنید

دودی زیتونی

رنگ موی دودی زیتونی

این یک رنگ موی دودی سرد است.از دیگر رنگ های جذابی که ترکیب آن با دودی عالی می شود، رنگ موی زیتونی است.

رنگ موی یاسی دودی

دوست دارید یک رنگ دخترانه و فوق العاده ملیح و دوست داشتنی را روی موهای خود داشته باشید؟ پیشنهاد ما این است که رنگ مو فانتزی را امتحان کنید. به عنوان مثال، ترکیب رنگ موی یاسی دودی می تواند یک انتخاب مناسب برای کسانی باشد که به رنگ های جدید و خاص علاقه دارند.

رنگ موی یاسی دودی

رنگ موی دودی بژ

رنگ موی دودی بژ
بژ یکی از رنگ های فوق العاده خاص و شیک است که جلوه ای متفاوت به موها و چهره شما می بخشد.

دودی بدون دکلره

اگر موهایتان آسیب دیده است یا نمی‌خواهید توسط دکلره موهایتان را دچار مشکل کنید از رنگ موی دودی بدون دکلره استفاده کنید. برای رسیدن به این ترکیب رنگ مو باید: رنگ موی 8.0 + 8.32 و رنگ موی e7 رنگ زیتونی و اکسیدان 6 درصد یا شماره 1 را ترکیب نمایید.

رنگ موی دودی بدون دکلره

دودی نسکافه ای

رنگ موی دودی نسکافه ای

نسکافه ای یک رنگ گرم و مناسب تن پوست گرم است. اما خانم هایی که تن پوست سرد دارند، می توانند با افزودن سایه دودی به نسکافه ای، به راحتی آن را به یک رنگ مناسب برای پوست خود تبدیل کنند. برای داشتن رنگ موی دودی نسکافه ای ترکیب زیر را به مدت ۴۵ دقیقه روی موهای خود بگذارید و سپس بشویید.

دودی زیتونی

رنگ موی دودی زیتونی

دودی نقره‌ای

رنگ موی دودی نقره ای

رنگ مو دودی نقره‌ای، این روزها یکی از پرطرفدارترین رنگ موها است که اغلب به شکل بالیاژ، لایت و مش مورد استفاده قرار می‌گیرد. اغراق نیست اگر بگوییم این رنگ موی منحصر به فرد، جذاب‌ترین و محبوب‌ترین طیف رنگ و مش دودی محسوب می‌ شود.

دودی کاراملی با دکلره

رنگ موی دودی کاراملی

رنگ موی دودی با توناژ آبی

رنگ موی دودی با توناژ آبی

اگر ریشه‌های سفید موهایتان درآمده، بدون هیچ ترسی رنگ‌های پایه متوسط و یا رو به تیره از رنگ موی دودی را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و به ریشه‌های مو بزنید. اگر هم ریشه‌های مشکی دارید می‌توانید پایه‌های بلوند متوسط رو به روشن از رنگ موی دودی را با اکسیدان ۹ درصد با زمان مکث کافی به ریشه‌های مشکی خود بزنید تا بدون هیچ مشکلی رنگ ریشه را روشن نمایید.

دودی خاکستری

رنگ موی دودی خاکستری

برای ایجاد این ترکیب زیبا از رنگ مو دودی، بهتر است رنگ خاکستری، نقره ای و دودی را ترکیب نمایید. برای ایجاد نمودن این رنگ بسیار روشن باید پایه مو های خود را به 10 برسانید.

عکس رنگ موی دودی شماره ۸

عکس رنگ موی دودی شماره 7

رنگ موی دودی روشن

رنگ موی دودی طلایی

رنگ موی دودی ساده

رنگ موی دودی # روشن # ساده # طلایی # شماره 8 # شماره 7 # تیره # بدون دکلره # یخی # نقره ای # نسکافه ای