یک شب دخترانه در مدیسون اسکوئر گاردن بود! امیلی راتایکوفسکی و ایرینا شایک در روز جمعه در بازی خانگی نیویورک نیکز مقابل میامی هیت در کنار زمین دیده شدند.

این دو آماده آمده بودند، هم برای تشویق بازی و هم برای مبهوت نگاه کردن به ظاهر و استایل شیک خود. راتایکوفسکی 32 ساله برای این حضور یک پیراهن قهوه ای، یک شلوار مشکی گشاد، کفش پاشنه دار مشکی و یک چوکر طلایی پوشیده بود.

شایک، 37 ساله، یک لباس کرم، چکمه های قهوه ای  پاشنه بلند، یک ژاکت پف دار مشکی و حلقه های نقره ای بزرگ انتخاب کرد.

این دو در این بازی در کنار هم عکس گرفتند و همچنین در حالی که می‌خندیدند و دست تکان می‌ دادند، توسط دوربین جامبوترون در مدیسون اسکوئر گاردن شکار شدند.

شایک خاطرات انگشت شماری را از این گردش در اینستاگرام منتشر کرد که در آن سلفی های سیاه و سفید و چند عکس از پشت صحنه با هم دیده می شود که در آن او و راتایکوفسکی روی صندلی کنار هم در محل نشستند.

به گزارش دیلی میل، این دو نفر روزهای قبل با هم در نیویورک در حال خوردن غذا با هم دیده شدند.

راتایکوفسکی برای آن شب، عینک آفتابی مشکی، ژاکت بژ، شلوار مشکی و یک نئون به تن داشت، در حالی که دوستش عینک آفتابی مشکی، لباس سفید و کت مشکی را انتخاب کرده بود.

ماه گذشته، راتایکوفسکی به افتخار 2 سالگی پسرش، سیلوستر آپولو بیر، پستی در اینستاگرام منتشر کرد. در این پست، او ویدیوی اعلامی اصلی خود را به کارگردانی لنا دانهام به اشتراک گذاشت و توضیح داد که “تصمیم گرفت که باید برای همیشه اینجا زندگی کند”.

او نوشت: «ممکن است به نظر واضح و کلیشه ای باشد که بگوییم زمان به سرعت می گذرد، اما در واقعیت بسیار آسان است که فراموش کنیم قدر هر ثانیه را که داریم فراموش کنیم. “شاید این ویدیو امروز به عنوان یادآوری آن برای شما باشد.”

راتایکوفسکی خطاب به پسر ۲ ساله‌ اش نوشت: «حیله‌گر تو شگفت‌ انگیز تر از چیزی هستی که من می‌ توانستم تصور کنم، و تماشای اینکه تو کشف می‌ کنی چه کسی هستی، بهترین تجربه زندگی من بوده است.»