آیا اغلب خود را در حال گشت و گذار در اینترنت می بینید و سعی می کنید بهترین ایده های مدل موی باب کوتاه را انتخاب کنید؟ خب مطمئن باش تو اصلا تنها نیستی طبیعی است که از یک مدل مو در طول ماه ها یا سال ها خسته شوید. مدل‌ های موی باب امتحان خود را پس داده‌ اند، زیرا تنوع بی‌ شماری برای انتخاب وجود دارد. طیف گسترده‌ ای از ایده‌ های مدل موی باب با برش صاف وجود دارد که می‌ تواند ظاهری شیک را برای شما ایجاد کند!

چند ایده برای انتخاب بهترین ظاهر را مرور کنید

1. مدل موی باب کوتاه چتری

اگر شما ترجیح می دهید طبیعی به نظر برسید (به جای تظاهر به زیبایی)، این مدل مو می تواند برای شما معجزه کند.

2. مدل موی باب کات

این مدل ساده و در عین حال همیشه زیبا، از مدل موی باب بریده بریده، زاویه‌ ای عالی برای تمام چهره تان به شما می‌ دهد.

3. باب کناری


این ایده مدل موی باب کوتاه باید بهترین دوست شما باشد. حجم مو در دو طرف سر ظاهری معمولی اما با کلاس به شما می دهد.

4. باب چند لایه


این مدل شامل لایه بالایی روی سر شما می شود و ظاهری حجیم به موهای شما می دهد. می توانید انتخاب کنید که آن را تک رنگ رها کنید یا چندین رنگ را برای ایجاد کنتراست رنگارنگ انتخاب کنید.

5. باب شیب دار صاف


این نوع از مدل موی باب برش، به دلیل منحصر به فرد بودن، یک نوع کاملاً پذیرفته شده است. شکل آن به شکل شیبی است که از تارهای کوتاه‌ تر مو در یک گوشه به رشته‌ های بلندتر در گوشه دیگر می‌ رود.

6. مدل موی باب دم کوتاه


این مدل شما را به عنوان فردی جسور با، ظاهری عالی نشان می دهد.

7. مدل موی باب با چتری بلند


اگر می‌ خواهید چتری داشته باشید، اما مطمئن نیستید که کدام مدل‌ برای شما مناسب است، این مدل مو یک ترجیح مطلق است. این ها چتری هستند، فقط کمی بلندتر هستند، و می توان آنها را به دو طرف صورت خود با موهای دیگر برس کشید تا در حین کار هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نکند.

8. باب آبی نیلی


این مدل موهای شما را در یک طرف سر کمی کوتاه‌ تر از طرف دیگر نگه می‌ دارد و ظاهری اسلاید مانند به آن می‌ دهد و در عین حال شیک.

9. باب بلانت

این یکی دیگر از مدل های معمولی موهای بلوند کوتاه است که می توانید متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. این مدل کاملاً ساده است و موها به طور متقارن روی تیغه های شانه شما می ریزند.

10. مدل موی باب هودی بلانت


این مدل برش باب به راحتی روی سر شما می نشیند و به نظر می رسد مانند یک هودی باشد و یکی از راحت ترین مدل موی تمام دوران است. اگر به دنبال ظاهری ساده و در عین حال شیک هستید، می توانید به دنبال این مدل باشید.