همه در تابستان امسال از “باربی” صحبت می کنند. از زمانی که تابستان شروع شده است، مجموعه‌های صورتی که مستقیماً از کمد عروسک باربی بیرون آورده شده‌اند، بسیار محبوب بوده‌اند. و سلبریتی ها در این روند داغ پیشتاز بوده اند.

ستارگانی مانند کیم کارداشیان، کلی رولند، و غیره در سایه های صورتی رنگ ظاهر شدند! مارگو رابی (بازیگر نقش باربی) ثابت کرده است که این رنگ فقط برای دختر بچه ها نیست، زیرا آنها رنگ روشن و پررنگ را در فرش قرمز، در پیاده روها و فراتر از آن به کمال رسانده اند.

الهام بیشتری به سبک افراد مشهور می خواهید؟

مارگو رابی در نقش باربی

مارگو رابی در یک رویداد تبلیغاتی خود ژست می گیرد. این نگاه «روز» است.

کایلی جنر

کایلی جنر در نمایشگاه Balenciaga در پاریس، صورتی روشن می پوشد. او همچنین یک کیف مشکی به همراه داشت.

کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان او یک ژاکت همراه با لباس و چکمه‌هایی تا بالای زانو برای چند سیلوئت با کنتراست بالا پوشید.

هایدی کلوم

هایدی کلوم در یک کت و شلوار خوش دوخت کاملا صورتی ظاهر شده است. او این ظاهر را با یک کیف بیرکین با پوست شترمرغ به رنگ توت و کفش های پاشنه بلند ترکیب کرد.

بلا حدید

بلا حدید ظاهر صورتی را در پاریس به نمایش گذاشت. در آنجا، او یک شلوار جین کمر بلند پوشیده بود که داخل چکمه‌های موتوری چرمی پرادا پلتفرم مشکی با پیراهن دکمه‌ دار.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در نیویورک بیرون آمده بود، زمانی که تصمیم گرفت یک تاپ یقه‌دار مشکی تنگ بپوشد، شلوار ساق بلند مشکی تنگ و یک کت صورتی نئون بزرگ کمربند در بالا.

میراندا کر

ظرافت ناب. میراندا کر در مراسم جوایز اسپا در بادن-بادن، آلمان، برآمدگی کودک در حال رشد خود را با این لباس شنل آلکس پری صورتی کمرنگ و زیبا که شکل او را کاملا برجسته می کرد، به نمایش گذاشت.

جنیفر گارنر

جنیفر گارنر با پوشیدن این کت پفی صورتی آدامسی آلو یوگا با یک تی شرت مشکی، ساق شلواری مشکی، و یک جفت کفش ورزشی آسیکس خاکستری، روند را امتحان داد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان هنگامی که تصمیم گرفت این بادگیر صورتی نئون را با شلوارهای صورتی متناسب و تنگ به همراه کفش‌های کتانی Yeezy خاکستری بپوشد، لباس صورتی تک رنگ به تن داشت.