در حالی که تابستان اینجاست، تقریباً غیرممکن است که هر کسی به طروات و زیبایی پوست خود در این فصل گرم فکر نکرده باشد. حتی اگر تمام روز را پشت میز کارتان بوده‌اید، شما در این فصل از سال بیشتر به طروات و درخشندگی پوست خود نیاز دارید. روتین آرایش برنزی اگر به دنبال تقویت درخشش پوست خود هستید، جنیفر لوپز به تازگی ترفند ساده خود را برای درخشش پوست به اشتراک گذاشته است که با استفاده از آن تنها چند ثانیه طول می کشد که به ظاهری ایده آل برسید.

جی لو در 6 جولای در پست اینستاگرامی خود می گوید: “تازه از حمام بیرون آمدم، اما می خواستم به شما نشان دهم چگونه می توانید فوراً پوست درخشان داشته باشید.” او فاش کرد که در همپتونز است (جایی که هر روز معمولی به نظر عالی می رسد ) و یک ژاکت برش مشکی با آستین بلند و یقه یقه اسکی پوشیده است. موهای او خیس است و او کاملاً بدون آرایش است زیرا ترفند خود را برای پوست درخشان توضیح می دهد.

او ابتدا یک کرم مرطوب کننده را به پشت دستش می‌زند و آن را با تقویت‌کننده پوست مخلوط می‌کند. پس از استفاده از این مخلوط روی صورت و گردنش، چهره‌ای شبنم‌آمیز برای او باقی می‌ماند که او را واقعاً درخشان به نظر می‌رساند. جی لو ویدیو را با گفتن این جمله به پایان می رساند: «درخشش برنزی فوری، آماده رفتن. ایناهاش. خواهش میکنم.”

نکته اینجاست: قطره های برنز کننده و روشن کننده های زیادی در بازار وجود دارد که به گونه ای طراحی شده اند که با مرطوب کننده شما ترکیب شوند تا درخشندگی کامل داشته باشند. بنابراین، در حالی که جی لو افزودن محصولات تقویت کننده شبنم را به روتین مراقبت از پوست خود اختراع نکرد، اما با مخلوط کردن آن با ضد آفتاب خود، این فرآیند را بهبود بخشید.

نبوغ او دوگانه است. اول اینکه کرم ضد آفتاب آخرین محصولی است که در طول روز استفاده می شود، بنابراین افزودن مقداری شبنم به لایه مراقبت از پوست که روی هر چیز دیگری قرار دارد منطقی است. به‌علاوه، از آنجایی که تقویت‌کننده رنگ چهره، درخشش را افزایش می‌دهد و رنگ برنزی به آن اضافه می‌کند، این یک راه عالی است. و این ترفند استفاده از ضد آفتاب را به چیزی تبدیل می کند که واقعا مشتاقانه منتظر آن هستید.

مطمئناً می‌توانید دستورالعمل درخشش ساحلی جی لو را دنبال کنید، اما افزودن هر گونه لومینایزر، هایلایتر مایع یا قطره‌های برنزه‌کننده به ضد آفتاب مورد علاقه‌تان باعث می‌شود احساس شادابی بیشتری داشته باشید.