کفش ها برای همیشه وجود داشته اند. در مقطعی از زمان، در اوایل تکامل انسان، اجداد ما باید به این نتیجه رسیده باشند که ما به سادگی نمی توانیم بدون کفش کار کنیم. و از آن به بعد زندگی هرگز مثل قبل نبوده است. ما دوست داریم باور کنیم که زنان بیشتر از مردان در زمینه کفش تکامل یافته اند و بازی کفش زنانه بسیار پیشرفته تر از مردان است. کفش‌های زنانه دیگر فقط به کاربرد محدود نمی‌شوند. در عوض، کفش های زنانه مدت هاست که به سمت هنر و مد رفته است.

طرح سفید شیک

سفید رنگی است که نشان دهنده کلاس و ظرافت است و به همین دلیل دلیلی برای شکایت از این واقعیت که رنگ سفید در مورد کفش های زنانه در سال 2023 حاکم خواهد شد، پیدا نمی کنیم. اگر به این واقعیت فکر می‌کنید که کفش‌های سفید همیشه محبوب بوده‌اند، پس می‌خواهیم این را روشن کنیم که کفش‌های سفید زنانه در ترندهای سال 2023 بسیار محبوب خواهند بود.

 

کفش پاشنه بلوکی

پاشنه‌های بلوکی با اشکال و اندازه‌های مختلف برگشته‌اند، اما با پیچ و تاب آشکار. امسال سال کفش های پاشنه بلوک شفاف و نیمه شفاف با تاکید بر انواع کفش برای مناسبت های مختلف خواهد بود. این کفش‌های پاشنه‌دار بازار را با آواتارهای مختلف پر می‌کنند که به شما امکان می‌دهد از این ترند برای لباس‌های غیررسمی، رسمی و حتی شب لذت ببرید.

سبک تخت برای راحتی

کفش تخت به این معنی نیست که فرد باید در مورد سبک مصالحه کند، و برخی از بزرگ‌ترین برند ها به این موضوع توجه کنند. کفش های کراوات دار شطرنجی و حتی صندل های بند دار با کف صاف با لبه استیمپانک گزینه های مناسبی هستند.

کفش در رنگ های پاپ

تعصب برای رنگ های پاپ که در ترند کفش های بهار و تابستان امسال بسیار مشهود است، تضمین می کند که پاهای شما هرگز نادیده گرفته نمی شوند.  کروک زرد موزی با پاشنه بلند ممکن است برای همه کارایی نداشته باشد، اما می تواند ترندی باشد که زنان و دختران جوان را به خود جلب می کند.

 

زرق و برق دار

هر چه می درخشد طلا نیست! اما این ضرب المثل در مورد کفش های براق عواقب کمی دارد. برای خانم‌های جوان‌تر، مجموعه پرنسس به این زودی‌ها ناپدید نمی‌شود و این با کفش‌های براقی که بر مجموعه‌های بهار و تابستان تسلط داشتند، آشکار می‌شود.

کفش با ویژگی های متمایز

بسیاری از کفش ها دارای ویژگی های متمایزی هستند که مانند یک نقطه زیبایی روی یک چهره بی عیب و نقص برجسته می شوند. زبانه های بلند و بند های پنجه ممکن است اضافات ناچیزی به نظر برسند، اما وقتی دقت کنید متوجه خواهید شد که ظاهر یک کفش را کاملاً تغییر می دهند. همه این ویژگی های متمایز بزرگ هستند.

همچنین از مرواریدها برای برجسته کردن کفش های مد روز در باندهای بهار و تابستان استفاده شده است و احتمال زیادی وجود دارد که این تزیینات در مدهای خیابانی تکرار شوند.

تزئینات فلزی، توری و حتی پارچه‌های رنگی، داستان طراحی کفش را روایت می‌کنند، همانطور که از آنچه در مجموعه‌های بهار و تابستان امسال دیده‌ایم مشهود است.