کفش‌ های پاشنه‌ دار، بند مچ پا را می‌ توانید در مدل های بسیاری پیدا کنید، اما ویژگی بارز آن‌ ها این است که کفش لغزنده نیست، یک تکه چرم یا پارچه وجود دارد که باید در مچ پا محکم شود. کفش های، بند مچ پا می توانند اطمینان حاصل کنند که پای شما ایمن است و به جلوگیری از چرخش مچ پا یا کفش شما کمک می کند. از سر خوردن هنگام راه رفتن یا رقصیدن. اما این فقط به حساسیت‌ های عملی آن‌ ها نیست، کفش‌ های پاشنه‌ دار جلوه‌ ای شیک به شلوار جین یا لباس‌ های شما می‌ دهند. بند‌ ها به کفش‌ ها کمک می‌ کنند تا راحت‌ تر باشند، زیرا روی پا کاملاً مرتب می‌ مانند.

کفش های پاشنه بلند زنانه شیک را ببینید

1. پاشنه نازک مینیمال

برای گزینه ای با ظاهر عالی، این صندل ها را در نظر بگیرید. پاشنه نازک و طراحی مینیمالیستی این استایل را به ویژه برای مناسبت های فانتزی مناسب می کند.

2. کفش های ماتیلد

با این کفش های جذاب که مورد تایید باربی است، پاشنه های خود را بلند کنید. رنگ صورتی حبابی این رنگ ها را به گزینه ای برجسته برای اضافه کردن رنگ به استایل تابستانی شما کمک می کند.

3. کفش های گره دار

جنس این کفش ها آنها را متمایز می کند. روکش مناسب، یا به رنگ سفید یا صورتی مایل به قرمز، همگی حس مهمانی دارند، یا حداقل برای مجالس شیک مناسب هستند.

4. کفش های کلاسیک

اگر به دنبال کفش های پاشنه بلند هم برای کار و هم برای تفریح هستید، مدل بند مچ پا می تواند جایگزینی ساده و در عین حال قوی برای کفش های کلاسیک باشد. در یک محیط محافظه کارانه تر از رنگ های خنثی مانند مشکی استفاده کنید.

5. کفش های پاشنه بلند براق

ممکن است بخواهید یک کفش پاشنه بلند براق را به عنوان یک کفش کار هم داشته باشید. که می توانید آن را برای مواقعی که می خواهید کمی آرایش بیشتری را در ظاهر خود ایجاد کنید، با استایل خود ست کنید.

6. کفش های پاشنه درشت

ادامه دهید و با کفش های خود کمی سرگرم شوید. پاشنه‌ های درشت از آن دسته کفش هایی هستند که می‌ توانید بهانه‌ ای برای پوشیدن آن‌ ها تا حد امکان پیدا کنید.

7. پاشنه بلند های طرح دار

این کفش ها یک تعادل کامل بین کلاسیک و مینیمال ایجاد می‌ کنند. به علاوه، فرم و پاشنه درشت به این معنی است که در طول شب هنگام رقصیدن راحت خواهید بود.

8. کفش پاشنه دار نوک تیز

 

برای کار، اما با امکان تفریح، شیک و کارآمد هستند، به علاوه طراحی کلاسیکی دارند که می‌ توان آن را با لباس‌ ست کرد حتی با یک شلوار جین معمولی.

9. پاشنه دار تزئینی

شما باید با دقت در کفش های تزئین شده قدم بردارید، نمی خواهید این تزیینات ظریف را به خطر بیندازید. همانطور که گفته شد، این کفش‌ های پاشنه‌ دار بسیار سرگرم‌  کننده هستند.

10. چرمی برش دار با پورت کوتاه

اگر  کفش پاشنه کوتاه تر سرعت شما را بیشتر می‌ کند، این پاشنه‌ های شیک و ساده جایی بین کفش‌ های رکابی و صاف قرار دارند، به راحتی می‌ توان با آن ها راه رفت. اما باعث می شود که با این کفش ها احساس خاصی داشته باشید.