کیم کارداشیان در حال تحقق یکی دیگر از آرزوهایش است. این ستاره مشهور 42 ساله در آخرین اپیزود سریال «کارداشیان‌ها»، نگاهی اجمالی به داخل عمارت مجلل جدید خود در مالیبو، کالیفرنیا می‌اندازد و به بینندگان ملک فوق‌العاده ساحلی را نشان می‌دهد.

کارداشیان معروف توسط خواهرش کلویی همراهی می‌شود. کارداشیان که برای اولین بار خانه را می دید.کلویی در این قسمت می گوید: “خانه کیم مالیبو بسیار زیبا است، به معنای واقعی کلمه.” “خیلی فان کینگ زیباست. به این منظره نگاه کن! این مانند یک نقاشی به نظر می رسد.» او افزود، زیرا دوربین مناظری از اقیانوس را در هنگام غروب خورشید نشان می دهد.

کیم همچنین فاش کرد که برای مطابقت با سبک خود، بازسازی های اساسی انجام خواهد داد، از جمله تبدیل بخشی از خانه به فضایی کاملاً بتنی. “این خیره کننده نیست یا چی؟” کیم می‌گوید و اعتراف می‌کند که «برای بیدار شدن با این منظره هیجان‌زده است».

کیم در مورد دستاورد جدید به خواهرش می گوید. اینطور نبود که «اوه، من یک خانه در مالیبو گرفتم. چیز مهمی نیست. مثل این بود که روی ساحل ایستاده بودم. من این کار را کردم.

کیم پس از توضیح اینکه این خانه هم «خانه مهمانی» و هم مکانی برای همه بچه‌هایم، همه خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌هایم خواهد بود، گفت: «این خانه دیوانه‌کننده‌ترین خاطرات خواهد بود.