تقریباً پاییز در راه است و همانطور که شمع‌ های معطر مورد علاقه‌ تان را روشن می‌ کنید و ژاکت‌ هایتان را از پشت کمد بیرون می‌ کشید، وقت آن است که به این فکر کنید که در فصل جدید چه چیزی بپوشید. پاییز مسلماً فصل استایل است، با گزینه‌ های متنوع لایه‌ بندی، پالت‌ های رنگی غنی. با فصل جدید در افق، طبیعی است که به دنبال روشی جدید برای لباس پوشیدن و مدل های جدید برای امتحان باشید.

ایده های لباس پاییزی را ببینید که می تواند راهنمای مد در پاییز پیش رو باشد

1. رمانتیک باشید

تابستان ممکن است تمام شده باشد، اما این بدان معنا نیست که شما باید وسایل مورد علاقه خود را از فصل کنار بگذارید. لباس رمانتیک مورد علاقه خود را با ست کردن آن با شلوار جین، یک ژاکت قد متوسط ​​و چند مروارید به پاییز بیاورید تا ظاهر را به طور کامل جمع کنید.

2. ژاکت آب و هوا

بدون ذکر لذت ژاکت ها نمی توان در مورد مد پاییزی صحبت کرد. همانطور که از تابستان به پاییز در حال انتقال هستیم، با ست کردن یک ژاکت خنثی با چند شلوار کتان خاکستری برای داشتن حال و هوایی که شیک است، اولین روزهای شاد را در آغوش بگیرید.

3. کت شلوار جین تیره

یک کت شلوار جین تیره با رنگ های پاییزی به شیوه ای خنک و ساختار یافته بازی کند. یک تی شرت کلاسیک سیاه و کفش تیره این لحظه را کامل می کند.

4. تمام چرم

چرم شاید پارچه مشخص پاییز باشد زیرا با کت های چرمی، شلوار های چرمی و چکمه های چرمی به استقبال هوای خنک تر می رویم. برای داشتن یک مجموعه برجسته، ظاهری تماماً چرمی با بالاپوش چرمی، شلوارهای گشاد استایلی شیک بسازید.

5. راحت و سبک

باید مطمئن شوید که سبک و راحتی را برای روزهای شلوغ پاییزی متعادل می کنید. یک تاپ راگبی راه راه را با چند شلوار مشکی و یک کیف باگت ست کنید که بدون تلاش زیاد شما را شیک نشان می دهد.

6. خنثی بمان

پالت رنگی ساحلی که در تمام تابستان دوست داشتیم تا پاییز ادامه پیدا می‌کند و ر نگ‌ های برنزه و سفید خنثی کاملاً با چکمه‌ ها ست می‌ شوند.

7. لایه لایه کنید

یکی از بهترین چیزها در مورد پاییز، همه گزینه های سرگرم کننده لایه بندی برای استایل دادن به ظاهری همه کاره برای هر موقعیتی است. حتی غیر رسمی‌ ترین ترکیب تی‌ شرت و شلوار جین را می‌ توان با یک کت جالب که می‌ تواند به هر لباسی برتری بخشد، ست کرد. به دنبال ژاکت هایی با آستین ها یا الگوهای منحصر به فرد باشید.

8. استایل مینیمال

یک ژاکت ساده را با چند شلوار مشکی و یک ژاکت سفید که دور شانه‌ هایتان بسته‌ اید ست کنید تا به بهترین شکل حالتی را ایجاد کنید که چشم ها به شما خیره شود.

9. شطرنجی

البته، ما نمی‌ توانیم لباس‌ های پاییزی را بدون ذکر الگوی فصل داشته باشیم: چهار خانه. راه‌ های زیادی برای بازی با چهار خانه وجود دارد، که می‌ تواند به‌ عنوان یک ایده عمل کند. کت خود را با اکسسوری‌ های قرمز رنگ هماهنگ کنید.

10. ترکیب و مطابقت

گاهی اوقات تنها چیزی که می خواهیم هودی مورد علاقه مان است، حتی اگر کارهای مهمی برای انجام دادن داشته باشیم. خوشبختانه، مد پاییز همه چیز در مورد ترکیب راحتی با شیک است، زیرا افراد بیشتری لباس های غیر رسمی را با لباس های مجلسی تر ترکیب می کنند. هودی یا سویشرت مورد علاقه خود را با دامن ساتن و کفش  ورزشی سفید ست کنید تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.