با نزدیک شدن به پاییز، برنامه ریزی لباس برای فصل جدید در سر لوحه ذهن ها قرار دارد. پاییز هیجان‌ انگیزترین فصل سال برای مد است، اما اگر واقعی باشیم، فشار ایجاد ظاهری عالی می‌ تواند طاقت‌ فرسا باشد. خوشبختانه، هیلی بیبر ملکه مینیمالیسم برجسته در همه چیز، از مو گرفته تا ناخن گرفته تا مد زمینه را برای ایجاد ظاهری زیبا در پاییز فراهم کرده است.

بیشتر استایل‌ های این ستاره شامل (بلیز، دامن‌ های کوچک، تی‌ شرت های کوتاه). الهام گرفتن از ظاهر اصلی او باعث می‌ شود که استایل پاییزی راحت‌تر از همیشه سایرین را میخکوب کند. استایل های زیبای پاییزی را مرور کنید.

ژاکت بزرگ و دامن کوچک

ترکیب کت سایز بزرگ و دامن مینی یکی از اصلی‌ ترین عناصر بیبر است، به‌ ویژه زمانی که پاییز فرا می‌ رسد. او اغلب یک کت پشمی تا کف را با دامن کوچکی ست می کند، ظاهری که برای زمانی که دما شروع به کاهش می کند عالی است.

یک چیز در مورد هیلی این است که او عاشق استایل خیابانی است، بنابراین اگر به دنبال چیزی هیجان‌ انگیزتر هستید، یک کت چرم سایز بزرگ را با یک دامن کوچک برای ترکیب دیگر لباس‌ های مناسب پاییز ست کنید.

برای داشتن ظاهری برجسته تر، یک سایه پر رنگ پاییزی را انتخاب کنید تا، ظاهر خود را متمرکز کنید، همانطور که بیبر به طور ماهرانه در اینجا انجام می دهد.

شلوار و تی شرت کوچک

یکی دیگر از فرمول های لباس مورد علاقه بیبر برای پاییز، یک تی شرت کوچک با شلوار گشاد است. این بسیار ساده است اما زیبایی شناسی را کاملاً به تصویر می کشد.

استایل جذاب بیبر این ترکیب لباس ساده را به سطح بعدی می آورد، و شما نیز می توانید با برخی از اکسسوری کلیدی. مانند یک عینک آفتابی کوچک یا جواهرات طلای مینیمالیستی استفاده کنید.

البته، در روزهای سرد تر پاییز، شما می خواهید یک تکه لباس بیرونی اضافه کنید، و کت بیبر همیشه یک کت چرمی کلاسیک است. این ترکیب همراه با سه راهی برش خورده و شلوار سایز بزرگ، هر بار یک سیلوئت بی درد سر ایجاد می کند.

جوراب سفید با استایل تک رنگ

چیزی در مورد فرمول لباس تمام مشکی فقط تابش خوبی دارد و هیلی بیبر آن را می داند. او معمولا ظاهر تک رنگ را با جوراب های سفید خدمه و یک جفت لوفر می شکند.

بیبر برای نسخه‌ ای آراسته از این تیپ، یک کت بلند مشکی با دامن کوتاه، کفش راحتی و البته یک جفت جوراب سفید ساده به تن کرد.