سلنا گومز با استایل جدید تابستانی ، ترند عالی را به زیبا دوستان هدیه داده است،گومز با ظاهری متفاوت و جذاب چشم ها را به سمت خود خیره کرد.

لباس کاملاً مشکی گومز ، شلوار گشاد و یک کت بلند کرکی پوشیده است. او با یک کیف دلواکس، پاشنه‌های تیز پاریس تگزاس، و گوشواره‌های مرمری سفید و طلایی بزرگ تزئین منحصر به فردی را انجام داده است.

لباس او کیفیت براقی دارد و ظاهرش را با یک قیطان بلند که به همان اندازه شیک است ست کرد. آرایشگر او، اورلاندو پیتا، مراحلی را که او برای به دست آوردن این استایل برداشته است، توضیح می دهد.

پیتا می‌گوید: «من با استفاده از درزگیر روی لبه‌های خط موی سلنا شروع کردم تا از آن به عنوان خمیر برای کمک به کنترل موهای او استفاده کنم. سپس برسم را با اسپری موی مسدود کننده رطوبت تغییر آب و هوا اسپری کردم و موهای او را به حالت دم اسبی در وسط تاج سر کشیدم.


پیتا پس از تنظیم دم اسبی و صاف کردن موهایش، اکستنشن های مو را با سنجاق به دم اسبی چسباند. من از سرم لهستانی فشرده  استفاده کردم تا سه بخش از قیطان را مشخص کنم و آن را روی هر بخش استفاده کردم تا درخشندگی بیشتری ایجاد کنم. پیتا فاش می‌کند که هنگام بافتن، درزگیر قوی  را روی انگشتانش زده است «تا مطمئن شود که قیطان صاف است و هر تار مو در قیطان گنجانده شده است».

در نهایت، پیتا دوباره اسپری مو مسدود کننده رطوبت تغییر آب و هوا را گرفت و کل مدل را اسپری کرد تا آن را برای عصر تنظیم کند و مطمئن شود که آخرین تارها در جای خود باقی می مانند.