انتخاب بهترین مدل مو برای شما بستگی به طول موهای شما و فرم صورت شما دارد. چندین مدل مو در این سال به شما ارائه می شود. چه موهای کوتاه، متوسط یا بلند داشته باشید، مطمئناً آنچه را که برای شما مناسب است پیدا خواهید کرد. برای انتخاب یک مدل موی خوب، ابتدا باید بسیاری از مدل‌هایی را که دوست دارید امتحان کنید تا بتوانید مدل موهایتان را متناسب با فرم صورت و بلندی موهایتان انتخاب کنید.

پس از انتخاب یک مدل موی مناسب، می‌توانید به موهایتان اکسسوری اضافه کنید تا بخصوص در مجالس مختلفی که شرکت می‌کنید، موهایتان جذاب‌تر شود. اگر می خواهید جذاب تر به نظر برسید و موهای خود را شیک کنید، به جذاب ترین مدل موی زیر نگاهی بیندازید تا بهترین مدل را برای موهای خود انتخاب کنید.

مدل موی پیکسی : مدل موی کوتاه دوباره برمی گردد و در بین بسیاری از خانم ها صرف نظر از سن آنها گسترش می یابد. مدل موی پیکسی را می توان در میان افراد مشهوری مانند اما واتسون، جنیفر لارنس و آن هاتاوی نیز مشاهده کرد.

مدل موی باب : مدل موی پیکسی رایج است و توسط بسیاری از خانم ها انتخاب می شود، اما برخی نیز متوجه می شوند که مدل موی پیکسی برای آنها مناسب نیست. اگر شما یکی از آنها هستید، پس چرا مدل موهای باب نامتقارن را امتحان نمی کنید که برای کسانی که موهای کوتاه دارند مناسب است؟ باب ها را می توان در هر اندازه و شکلی مانند حاشیه بریده شده و باب مرطوب ایجاد کرد تا مناسب ترین مورد را برای شما انتخاب کند.

مدل موی اپدو جاروب شده از پهلو : یکی از داغ ترین مدل های مو است که نیاز به جدا کردن از پهلو دارد که از سمت چپ تا سمت راست موهای شما شروع می شود.

لوب مواج : اگر موهایی با قد متوسط دارید و می خواهید با مدل موی جدید آن را شیک کنید، می توانید مدل موی مواج را با فرهای جذاب امتحان کنید.

فرهای مارپیچ : اگر موهای شما به طور طبیعی مجعد است، به شما تبریک می گویم زیرا یکی از داغ ترین ترندهای امسال است تا جایی که خانم های زیادی هستند که آن را درخواست می کنند.

دم اسبی : برای یک مدل موی ساده می توانید با استفاده از بند های مختلف که در چندین تزیین موجود است، یک دم اسبی کم ارتفاع درست کنید تا به گردن شما نزدیک شود.

موج های شل : موج های نرم همچنان جزو داغ ترین ترندها برای سال جدید هستند و بیشتر برای کسانی که موهای بلند دارند مناسب است. این مدل مو را به تنهایی می توانید با کشیدن دو قیطان بزرگ درست کنید و بهتر است قبل از خواب باشد.

به روز : آنها یکی از مناسب‌ترین مدل‌های مو برای فصل‌های تابستان و بهار هستند، زیرا موهای شما روی گردن بلند می‌شوند تا در روزهای گرم راحت‌تر باشند. با گذاشتن چند تار موهای خود را شیک تر کنید.

قسمت های عمیق کناری : این ترند برای کسانی که موهای بلند و کوتاه دارند مناسب است و این بدان معناست که برای هر خانمی صرف نظر از بلندی موهایش قابل استفاده است.