زیبایی سنجاق‌ های بابی دو جنبه است: آنها کاربردی (کمک به نگه داشتن موها در جای خود) و جذاب (به هر مدلی تغییر می‌ کنند). اگر به دنبال پیوستن به مدل موی بابی پین هستید، ما در زیر با الهام از موها به شما کمک می کنیم. پیش از این، 10 مدل موی بابی پین را پیدا کنید که برای هر موقعیتی مناسب است.

مدل های موی بابی پین را مرور کنید

1. بابی پاور گل

در روزهایی که می‌ خواهید یک مدل موی بدون سر و صدا داشته باشید، مدل موی باز را انتخاب کنید. در اینجا، هیلی بیبر با سنجاق های بابی گلدار خیره کننده این ظاهر را تزئین کرد.

2. بابی پین های منظم

اگر می‌ خواهید پین‌ های [بابی] را به نمایش بگذارید و حالت دهید، نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل کنید که سنجاق به آرامی باز می‌ شوند تا موها به‌ خوبی زیر آن استراحت کنند و از هر گونه نامرتبی جلوگیری شود.

3. انتزاعی چشمگیر

هیچ قانونی در مورد ایجاد طرح پین بابی وجود ندارد آنها را در هر کجا که مناسب می دانید قرار دهید. با این ظاهر، سنجاق های بابی مشکی طرحی انتزاعی چشمگیر در پشت گوش ایجاد می کنند.

4. پین های بابی کراس

در این مدل موها بسیار پایدار پوشانده شده است تا ظاهری شیک و راحت را برای شنما به ارمغان بیاورد.

5. پین فر

فرها بدون پین بابی کامل نمی شوند. از سنجاق های بابی ضخیم و سفید برای برجسته کردن استایل یکپارچه سازی خود استفاده کنید.

6. بابی پین های انباشته

سنجاق‌ های موی انباشته شده، نقطه پایانی عالی برای نمای عمیق قسمت‌ های کناری هستند.

7. بابی پین هماهنگ با رنگ

هماهنگی [رنگ سنجاق بابی‌ تان] با لباس‌ تان می‌ تواند فوق‌ العاده سرگرم‌ کننده باشد.

8. مینیمالیسم

حتی این اکسسوری مینیمالیستی نیز می تواند رویکردی حداکثری داشته باشد. با روی هم زدن سنجاق های بابی در امتداد یک طرف سر، ظاهری هیجانی به خود بدهید.

9. الهه طلایی

موهای جی جی حدید چیزی جز زرق و برق نیست. قرار دادن سنجاق های بابی طلایی ظریف در نوک هر گوش ظرافت بیشتری به ظاهر حجیم می بخشد.

10. سنجاق مروارید

این باب کاملا فشرده در حال حاضر یک مدل موی عالی است. اما سنجاق بابی مروارید باعث می شود که برش کوتاه بسیار شیک به نظر برسد.