جذاب کردن دست ها و دادن ظاهری ظریف به آنها که نمی توان در برابر آن مقاومت کرد تنها به لوازم جانبی که روی دستان خود می پوشید بستگی ندارد، بلکه باید به ناخن های خود نیز اهمیت دهید. دادن شکلی خاص به ناخن‌های انگشتان و استفاده از لاک مناسب به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی دست‌های خود را تا حدی افزایش دهید که ممکن است نیازی به پوشیدن جواهرات یا لوازم جانبی نداشته باشید تا چشم‌ها را به دستان خود جلب کنید.

ترندهای ناخن بی شماری وجود دارد که معمولاً هر ساله توسط متخصصان ارائه می شود تا به شما نشان دهند چگونه ناخن های خود را فرم دهید و چگونه لاک ناخن مناسبی را انتخاب کنید که مناسب دستان شما و مناسبت هایی باشد که در آن شرکت می کنید.

جدیدترین لاک های ناخن که امسال رایج خواهند شد

1. ناخن بوردو

لاک های قرمز به خصوص رنگ های بوردو داغ ترین ها برای سال جدید هستند. همچنین می‌توانید از میان رنگ‌های بی‌صدا قرمزی که در دسترس خواهند بود، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

2. ناخن های براق

این روند برای یک ظاهر روزمره مناسب نیست، اما برای مناسبت های مختلف مانند عروسی، نامزدی، قرار ملاقات و موقعیت های بیشتری که نیاز به ظاهری شیک دارند، مناسب است.

3. ناخن طلایی

این رنگ بر اکثر جدیدترین ترندهای مد که برای سال جدید ارائه می شود غالب است. این رنگ را می توان در لباس ها، اکسسوری ها و حتی لاک های ناخن برای تجمل بیشتر و افزودن یک لمس ظریف و روشن به دستان شما یافت. همچنین می‌توانید از سایه طلایی برای ایجاد طرح‌ها و طرح‌های مختلف و برای گرفتن مانیکور فرانسوی که دست‌هایتان را چشم‌نواز می‌کند، استفاده کنید.

4. سایه های فلزی

این سایه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که ناخن‌های براقی داشته باشید، اگر از ایده رفتن به سمت ناخن‌های براق خوشتان نمی‌آید. این ترند برای ظاهر روزمره نیز مناسب است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی ناخن های خود را جذاب تر کنید.

5. تطبیق رنگ

این یکی از داغ ترین و قابل توجه ترین روندهایی است که برای امسال خواهید یافت. به جای اینکه رنگ لاک ناخن را جداگانه انتخاب کنید بدون اینکه با رنگ های دیگری که می پوشید مطابقت داشته باشد، امسال روند هماهنگی رنگ لاک ناخن خود را با لباس هایی که می پوشید، لوازم جانبی یا سایه رنگ خود خواهید دید.

6. ناخن های طبیعی

یکی از قابل توجه ترین ترندهای ناخن که ارائه می شود، ناخن های طبیعی است. برهنه نگه داشتن ناخن ها یا طبیعی نگه داشتن آن ها کمتر از پوشاندن آنها با لاک های ناخن در رنگ های مختلف تاثیرگذار نیست. همچنین می‌توانید از آن لاک‌هایی با رنگ‌های روشن مانند سفید شیری، بژ، صورتی ملایم، هلویی کم‌رنگ یا هر سایه روشن دیگری استفاده کنید که باعث برهنه شدن ناخن‌های شما می‌شود. طبیعی کردن ناخن‌ها به این معناست که ناخن‌هایتان را کوتاه یا متوسط نگه دارید و شکل ناخن‌هایتان نیم دایره یا رایج‌ترین شکل آن که ناخن بادامی است باشد.

7. ناخن توری

این داغ ترین روندی است که می توانید امسال برای ناخن های خود انتخاب کنید. این در گزینه های مختلفی با طرح های خلاقانه موجود است که می توانید برای شیک و جذاب کردن ناخن های خود ایجاد کنید.

8. ناخن های راه راه

استفاده از راه راه محدود به پارچه ها و اکسسوری های مختلفی که می پوشیم نیست. آنها پخش می شوند و در چیزهای مختلف اطراف ما حتی ناخن های ما یافت می شوند. ناخن های راه راه یک ترند داغ است و باید بدانید که این روند این توهم را ایجاد می کند که ناخن های شما بلندتر از حد واقعی هستند زیرا در جهت عمودی هستند. می توانید رنگ های مختلف مانند قرمز و مشکی، بوردو و آبی کم رنگ و دیگر ترکیبات رنگی را با یکدیگر ترکیب کنید که ناخن های جذابی به شما می دهد.

9. ناخن های ماه

توسط طراحان به عنوان یکی از داغ ترین ترندهای لاک ناخن معرفی شده است. این در طیف گسترده ای از گزینه ها موجود است تا به شما امکان می دهد آنچه را که زیبایی دستان شما را افزایش می دهد انتخاب کنید. شما می توانید سایه های مختلف مانند مشکی و بوردو را با یکدیگر ترکیب کنید.

10. ناخن های خلاق

ایده های متفاوت و خلاقانه ای وجود دارد که برای اولین بار برای رنگ کردن ناخن ها در سال جدید ارائه می شود، مانند رنگ کردن تمام نوک انگشتان، ایجاد چاپ جدید، استفاده از طرح های مختلف ناخن برای هر ناخن، استفاده از تکنیک های جدید مانند امبره و غیره. ایده های خلاقانه ای که قبلا دیده نشده بود.