خوشبختی در هوای ادل و ریچ پل پر می زند. در بحبوحه شایعات ازدواج بین این موزیسین فوق ستاره 35 ساله و ریچ پل 41 ساله، منابع ادعا می کنند که ادل از بودن با پل “به شدت خوشحال” است و به آینده خود و پل بسیار خوشبین است.

ادل پس از اینکه در یکی از برنامه های اقامتی خود در لاس وگاس در ماه سپتامبر از پل به عنوان “شوهر” خود یاد کرد، طرفداران را به حدس و گمان در مورد وضعیت ازدواج او سوق داد. بنا به گفته دو نفر از مخاطبان که جزئیات را با حساب شایعات مشهور ناشناس Deuxmoi به اشتراک گذاشتند، او همچنین در اوایل ماه جاری در برنامه کمدی آلن کار در لس آنجلس ازدواج خود را تایید کرد.

منبعیفاش کرد که: “ادل با ریچ به شدت خوشحال است و هرگز به این اندازه سرزنده، و الهام گرفته و امن نبوده است.”

ادل قبلا با کار آفرین سیمون کونکی ازدواج کرده بود. این زوج سابق در سال 2011 با هم آشنا شدند و سال بعد به پسر آنجلو خوش آمد گفتند، آن ها در سال 2019 از هم طلاق گرفتند.

اخیراً ادل برای گسترش خانواده اش ابراز علاقه کرده است. در طول اجرای برنامه رزیدنتی ماه گذشته، او پس از دیدن دکتری که آنجلو را به دنیا آورد در میان جمعیت آهنگ را متوقف کرد و با او احوالپرسی پرداخت.

ادل آخرین مرحله اقامت خود را در 4 نوامبر به پایان رساند و اخیراً در آستانه تعطیلات در حال تماشای یک بازی بسکتبال بین لس آنجلس لیکرز و دالاس ماوریکس با پل در آرنا بود. در ژانویه، او اجرای خود در وگاس را که تا ژوئن ادامه دارد، از سر خواهد گرفت.

منابع دیگری می گویند: «زندگی ادل عالی است و تنها چیزی که او می خواهد این است که به شادی ادامه دهد. “فقط به حرف های او گوش دهید و وقتی او را دیدید می توانید شادی را احساس کنید!”