کایلی جنر، 26 ساله، همیشه بهترین لحظات را در مورد پاپاراتزی ها سپری نکرده است. این ستاره و سوپر مدل این هفته در مصاحبه با مجله Interview گفت گویی با با جنیفر لارنس انجام داد و برخی از تکان دهنده ترین “داستان های ترسناک” را که هنگام دنبال شدن توسط دوربین های پاپاراتزی ها تجربه کرده است، از جمله زمانی که تنها 16 سال داشت، را فاش کرد.

اوبه جنیفر لارنس گفت”اما با پاپاراتزی ها، واقعا سخت بود. من داستان های ترسناکی داشته ام،” او به بازیگر گفت. درست مثل زمانی که من 16 ساله بودم و این مردان 50 ساله به من می گفتند: “سلام، شلخته کوچولو.”

علیرغم لحظات سختی که پاپاراتزی‌ ها برای او به ارمغان آورده‌ اند، کایلی اعتراف کرد که واقعاً نمی‌ تواند زمانی را به یاد بیاورد که خانواده‌ اش مشهور نبودند و احساس می‌ کند به سختی می‌ توان زندگی او را به شکل دیگری تصور کرد. او گفت: «من واقعاً نمی‌ دانم بزرگ شدن در کانون توجه چگونه خواهد بود، و این به من کمک کرد زیرا چیزی برای بازگشت به آن ندارم.

کایلی جنر مادر دو فرزند همچنین فاش کرد که شهرت به او و خواهرانش از جمله کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان، کلوئی کارداشیان و کندال جنر کمک کرده است که پیوند قوی‌ تری داشته باشند و همیشه راهی برای بازگشت به یکدیگر پیدا کنند، مهم نیست که چه نوع اختلافاتی دارند.

جنیفر در مصاحبه به کایلی گفت: چیزی که من را شگفت‌ زده می‌ کند این است که شما بچه‌ ها احتمالاً به دلایل عاطفی نزدیک‌ ترین خانواده در جهان هستید، و همچنین به دلایل چند میلیون دلاری بسیار خوب.  فکر می‌ کنم فوق‌ العاده است، اما می‌ توانم تصور کنم که واقعاً سخت است.

کایلی ادامه داد : اما در پایان روز، همه ما خواهران نسبت به یکدیگر وسواس داریم و اگر خانواده نبودیم احتمالاً یکدیگر را به عنوان دوست انتخاب می‌ کردیم.