داشتن صورت گرد برای بسیاری از خانم هایی که می خواهند مدل موی خود را تغییر دهند، مشکل بزرگی محسوب می شود. مدل‌های موی زیادی وجود دارد که هر ساله ارائه می‌شوند، اما بیشتر آن‌ها برای کسانی که موهای بلند دارند مناسب‌تر است و اگر صورت گرد و موهای کوتاهی دارید، این مشکل را برای شما بیشتر می‌کند.

هر مدل موی بسته به شکل صورت و طول مو انتخاب می شود. گزینه ها برای کسانی که موهای کوتاه و صورت گرد دارند محدودتر می شود. برای پیدا کردن یک مدل موی خوب که بتواند برای شما کارساز باشد، باید مدل های زیادی را امتحان کنید و بهترین آنها را برای خود انتخاب کنید. افراد مشهور زیادی هستند که موهای کوتاهی دارند و با مدل موی جذابی ظاهر شده اند که واقعا زیبایی آن ها را افزایش می دهد، پس چرا به مدل موهای زیر نگاهی نمی اندازید تا یکی از آن ها را انتخاب کنید که بتواند به درد شما بخورد و زیبایی شما را افزایش دهد.

آن هاتاوی، اما واتسون، اسکارلت جوهانسون، ریحانا، مایلی سایرس، کیت پری، کاترین هیگل، کلی آزبورن، جنیفر لارنس، کتی هولمز، آنجلینا جولی، کریستن استوارت، کریستن دانست، چارلی، از جمله افراد مشهوری که مدل موهای کوتاه مد روز استفاده می‌کنند، می‌باشند. جسیکا آلبا و بیشتر. همه آن سلبریتی‌ها مدل‌های موی متفاوتی می‌پوشیدند، اگرچه موهای کوتاهی دارند، این مانع از شیک بودن و زرق و برق بودن آن‌ها در هنگام ظاهر شدن با موهایشان نشد.

مدل موهای کوتاهی که می‌توانید روی صورت گرد خود امتحان کنید عبارتند از: مدل موی کوتاه، باب بازیگوش، باب مصنوعی شیک، فرهای کوتاه حجیم، باب نازک، موهاوک ژولیده، موهای کوتاه، موی ژولیده، باب نامتقارن نامتقارن، باب زاویه‌دار، بلندی تا چانه. باب، باب عاشقانه ژولیده، برش پیکسی کوتاه سیخ دار، لوب مواج، باب ژولیده حجیم، باب بلند، مینی موهاوک تند، برش پیکسی برش خورده، باب نامتقارن زاویه دار، لبه بافت نامرتب، برش پیکسی بلند، موهاوک بد بو و مدل موهای بسیار متفاوت که به ویژه برای خانم هایی که موهای کوتاه و صورت گرد دارند ارائه می شود.

برخی از این مدل‌ها را می‌توان با فرها ست کرد، در حالی که برخی دیگر ممکن است با قسمت‌های کناری یا میانی همراه باشند. انتخاب بهترین مدل موی کوتاه برای شما بستگی به سلیقه شما دارد و اینکه چه چیزی می تواند به شما کمک کند تا شخصیت خود را بازتاب دهید. انتخاب بهترین مدل موی کوتاه برای شما به سن شما و پیر یا جوان بودن شما نیز بستگی دارد، زیرا برای افراد مسن نمی‌توان از مدل موی شیک یا سیخ استفاده کرد. حالا کدام مدل مو را برای موهایتان انتخاب می کنید و احساس می کنید که می تواند برای شما و صورت گردتان کارساز باشد؟