از مدل های پیکسی گرفته تا پومپادورهای کرکی، راه های زیادی برای حالت دادن به موهای کوتاه وجود دارد. البته، ما اغلب به دنبال مدل موی کوتاه خود نگاه به سلبریتی‌های مورد علاقه‌مان می‌کنیم .

بهترین مدل موهای کوتاه زنانه و دخترانه

1. لوب با چتری

مگان فاکس اخیراً یک دگرگونی کامل مو را آغاز کرده است یک لوب شیک با چتری های بیرکین. به علاوه، او رنگ جدیدی را نیز انتخاب کرد و موهای تیره مشخص خود را با رنگ بلوند کاراملی با ریشه های تیره تغییر داد.

2. دو رنگ

اگر نمی‌خواهید به طور کامل به یک رنگ پررنگ متعهد شوید، مانند کایا گربر در اینجا، رنگ کردن انتهای موی خود را آزمایش کنید.

3. مواج

ریشه های بنفش یاس کلی آزبورن کاملاً ظاهری و استایل شیک است. پس از شستن و سشوار کردن موهایتان با اسپری حجم دهنده حجم بیشتری به موهایتان بدهید.

4. لوب یک طرف

مانند سلنا گومز، آن لوب را با ظاهری خیس و صاف ارتقا دهید. از آرایشگر خود بخواهید لایه های بلندتری داشته باشد تا بتوانید با استفاده از محصولات ارایشی ظاهر خود را متفاوت کنید.

5. بافت و چتری باب


اگر به دنبال چیزی هستید که در سطح جهانی جلوه کند، دیگر به دنبال آن نباشید. مدل مو باب مجعد برای صورت های گرد، بیضی، مربع، قلب و الماس شما را کاملا خاص می کند.

6. باب حلقه دار

باب حلقه‌دار نمونه‌ای عالی از الهام‌گرفتن از سبک‌های قدیمی شیک و جذاب است.

7. پیکسی

پیکسی ریتا اورا که از جلو شانه شده است، ما را وادار می کند تا رابطه خود را با اصطلاح “کمبوور” را دوباره ارزیابی کنیم.

8. کوتاه با اکسسوری

حتی یک مدل موی فوق‌العاده کوتاه مانند مدل اما واتسون نیز می‌تواند اکسسوری داشته باشد. یک شانه تزئینی کوچک راهی آسان برای جلوه دادن ظاهر شماست.

9. پیچ و تاب یکپارچه

برش مواج و ژولیده جسیکا آلبا بی دردسر شیک است، به خصوص با رنگ بلوند عسلی اش.

10. کوتاه با هدبند

ملکه مدل موی کوتاه، جینیفر گودوین را ببینید و از زیبای مدل موی او ایده عالی داشته باشید.