برخی ها ممکن است برای آرایش خود ظاهر جسورانه و جذاب را انتخاب کنند، در حالی که برخی دیگر رویکرد طبیعی تری دارند. در هر صورت، احتمالاً اگر می خواهید با آرایش ملایم شبیه خودتان باشید جای درستی آمده اید. ما لیستی از آرایش های زیبا و طبیعی را گردآوری کرده ایم که می توانید برای یک آرایش لایت و زیبا از آنها الهام بگیرید.

ایده های آرایش لایت شیک و ساده

1. درخشش طبیعی

این ظاهر با پوستی درخشان، ابروهای پر، و پفکی براق، برای مینیمالیست های زیبایی ایده آل است. این نشان می دهد که می توانید آرایش طبیعی داشته باشید و همچنان شیک به نظر برسید.

2. خنثی

سایه‌های خنثی روی پلک‌ها مکانی عالی برای شروع آرایش طبیعی است. سایه‌های تیره‌تر در چین، چشم‌ها را شکل می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند، در حالی که رژگونه صورتی ملایم و لب‌ها مکمل ظریفی هستندخاص به نظر برسید.

3. گل پیچیده

هایلایت ملایم این آرایش طبیعی بر روی استخوان گونه تاکید می کند، در حالی که رژ گونه گلگون رنگ می بخشد و گونه ها را درخشان می کند. برای اینکه کمی درخشش قابل توجه به ظاهر خود ببخشید.

4. طبیعی جدید

در اینجا، ویژگی‌های صورت بسیار اندک مشخص می‌شوند و براقیت توجه را به لب‌ها جلب می‌کند در حالی که با زیبایی‌شناسی گلی طبیعی همخوانی دارد.

5. شکلات شیری تک رنگ

رنگ های شکلاتی شیری ملایم و شفاف روی چشم ها، گونه ها و لب ها ظاهری تک رنگ و مناسب برای شما ایجاد می کند. این رنگ ها نمی توانند متعادل تر از این باشند.

6. دارچینی

دارچینی یک رنگ عالی برای ترکیب در ظاهر آرایش طبیعی شما است، به خصوص روی چشم ها: به اندازه کافی پاپ را ارائه می دهد. برای استفاده آسان، از سمت پایین شروع کنید و به سمت بالا تا زیر ابرو مخلوط کنید. با رژگونه صورتی و براق کننده لب، ظاهر را کامل کنید.

7. آستر زرق و برق

با خط چشم مایع تیز ، به آرایش طبیعی خود جلوه ای جذاب ببخشید. در حالی که بقیه قسمت‌های این ظاهر با رنگ‌های صورتی هلویی ملایم است، آستر جلوه‌ای از زرق و برق را به آن اضافه می‌کند که تا حدی آن را بالا می‌برد.

8. گلگون خاص

ظاهر ملایم خود را با آستر مایع روی پلک ها و سایه اعمال شده در زیر چشم ها برای وضوح بیشتر ظاهر کنید. گونه ها و لب های گلگون مکملی خنثی برای چشم های شیک تر هستند و تعادل کلی را به ارمغان می آورند.

9. آرایش طبیعی کامل

برای اینکه آرایش خود را نسبتاً طبیعی نگه دارید، خط چشم مایع و رژ لب پررنگ را انتخاب کنید. این لب ها سبک کمی منقبض تر است و با پوستی که به طور طبیعی روتین شده و ابروهایی شکل گرفته به خوبی هماهنگ میشود.

10. درخشش لایت

فقط به این دلیل که ظاهر آرایش شما طبیعی است به این معنی نیست که نمی توانید کمی درخشش اضافه کنید. لمس درخشندگی روی پلک ها راهی ایده آل برای متعادل کردن ظاهر آرایش شما با کمی درخشندگی است. روی سایه درخشان مورد علاقه خود بکشید و با رژگونه صورتی گلگون و لب های براق بقیه رنگ صورت خود را نرم و شیرین نگه دارید.