شما هرگز تمایل به داشتن ظاهری تازه برای فصل جدید را از دست نمی دهید. بخش عمده ای از آن داشتن مدل موی مناسب برای پاییز است.

بزرگترین ترندهای مدل موی پاییز برای همه مدل هایی دارد. فرقی نمی‌ کند که موهایتان را کاملاً آرایش کنید یا آن‌ ها را به صورت خرد کنید. یا فقط یک به‌ روزرسانی در مدل خود داشته باشید، این مدل ها می‌ توانند مال شما باشد. چتری های بیرکین همچنان قوی هستند، بنابراین ممکن است اکنون زمان آن باشد که آن حاشیه ای را که به آن فکر می کردید اضافه کنید.

مدل های موی پاییز شیک و جذاب

چتری های موج دار

چتری های موج دار به طور کلی جذاب هستند و اگر موهای شما نازک یا شل است، این مدل ها می توانند تقویت بیشتری را به شما بدهند.

پیکسی

همیشه نوعی تنوع در سبک پیکسی وجود دارد. مدل پیکسی یک مدل موی جسورانه و تند است که به دلیل نگهداری راحت و یک ظاهر طراحی ساده محبوبیت پیدا کرده است.

چتری های بیرکین

استایل‌ های مختلف در مد می‌ آیند، اما در پاییز امسال، دختران موی چتری بیرکین را دوست دارند. حال و هوای بی‌ دردسر دختر فرانسوی عالی است

موهای بلند با لایه های کوتاه

به موهای بلند با لایه های کوتاه تر فکر کنید. برای فصل پاییز، آنهایی که موهای بلند دارند باید لایه‌ های کوتاه‌ تری نسبت به آنچه در چند سال گذشته انجام می‌ دادند، داشته باشند، اما نه آنقدر که صاف باشند.

موهای بافت

موهای بافته‌ کمی ضخیم‌ تر هستند. این یک سبک محافظ عالی برای هر کسی است که می‌خواهد احساس کند یک الهه زیبایی است.

موهای لوب

لوب در پاییز امسال جان تازه ای پیدا می کند. این یک مدل موی بسیار شیک است که به دلیل توانایی آن در افزایش حرکت و ابعاد به موهای با طول متوسط ​​محبوبیت پیدا کرده است. این ظاهری تازه و جوان را ارائه می دهد. این مدل مو مناسب اکثر فرم های صورت است، به ویژه آنهایی که صورت‌ های مربعی و گرد دارند.

باب چانه دار

باب چانه‌دار، باب پاییزی است. برخلاف لوب‌ ها یا برش‌ های شانه‌ ای گذشته، این باب به‌ طور غیرقابل  انکاری یک باب شیک است. این نوعی مدل مو که اگر درست انجام شود می‌ تواند بامزه و زرق و برق دار باشد.

لایه های بلند و برجسته

با این سبک به موهای بلند به روز رسانی پاییز 2023 بدهید. این یک گزینه جاودانه و همه کاره است که به دلیل توانایی آن در افزودن عمق و بعد به موهای بلند محبوبیت پیدا کرده است. این مدل مو مناسب کسانی است که موهای بلند و انواع فرم صورت دارند، به خصوص صورت های بیضی یا گرد.

چتری پهن

برای پاییز، چتری‌ ها بلندتر و پهن‌ تر شیک هستند. این بدان معناست که آنها در اطراف صورت چندان خمیده نیستند، اما زاویه هندسی بیشتری دارند و دارای درجه بندی زیاد و لایه بندی جزئی هستند.

باب بلانت

این یک مدل موی همه کاره و شیک است که به دلیل توانایی خود در قاب زدن به صورت و ایجاد نرمی محبوبیت پیدا کرده است. این مدل موی کلاسیک باب را تغییر می دهد. این مدل مو برای اکثر فرم های صورت مناسب است.