دخترها فقط می خواهند آفتاب بخورند! بهترین دوستان کندال جنر، هیلی بیبر، جاستین اسکای و لوری هاروی در حال لذت بردن از عکس های تکیلا در حالی که در یک قایق تفریحی در مکزیک به مناسبت تولد اسکای جشن می گرفتند مشاهده شدند.

این چهار نفر با انتشار تصاویر متوالی در حساب‌ های اینستاگرام مربوطه خود، لباس‌ های خود را با عکس‌ هایی در حال لذت بردن از مکان‌ ها و خوراکی‌ های محلی، از جمله یک پیک نیک ساحلی، به نمایش گذاشتند، همگی در حالی که روی عرشه با مجموعه‌ ای از لباس های زیبا بودند.

در یک کلیپ منتشر شده در استوری های اینستاگرام، بیبر را می توان دید که از آب بیرون آمده و از نردبان کنار یک قایق تفریحی بالا می رود.

در کلیپ دوم، بیبر از خدمه پرسید: “ماهی ها به من دست نمی زنند، درست است؟” در حالی که دوباره سعی کرد وارد آب شود.

“چرا به من می گویید که آنها به من دست نمی زنند و از آنها بپرسید؟” اسکای در حین فیلمبرداری از دوست مدلش با خنده پرسید که بیبر پاسخ داد: “فقط داشتم دوبار چک می کردم!”

هاروی، در استوری های اینستاگرام خود، از شیرهای دریایی محلی که در یک اسکله آفتاب گرفته بودند، فیلم گرفت. او همچنین یک لباس از مجموعه خودش، در حالی که پیامی را منتشر کرد، “وقتی من زندگی را سپری می‌کنم” ژست گرفت.

این گروه چند روزی را در مکزیک برای جشن گرفتن 28 سالگی اسکای در 24 آگوست سپری می کردند، در حالی که هاروی کلیپ هایی از این خواننده را در حالی که کیک تولدی با انواع توت ها و جرقه ها به او اهدا می شد در حالی که خدمه قایق برای خواندن “تولدت مبارک” جمع شده بودند، منتشر کرد. “

در همین حال، کندال جنر که چهره لورآل پاریس است، عکس‌ هایی از گروهی از خودشان که در حال لذت بردن از تکیلا با نام تجاری 818 خود هستند، به عنوان ادای احترام به کد منطقه‌ ای محله‌ اش کالاباساس در منطقه دره سان فرناندو منتشر کرد.

این اولین باری نیست که این گروه از دختران اخیراً با هم معاشرت می‌ کنند، بیبر، عکسی را در 19 آگوست از زندگی‌ اش «اخیرا» در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، که شامل یک شب بیرون رفتن دخترانه با اسکای و هاروی است.

بیبر را می‌ توان در پست اینستاگرامی اسکای از «شب دخترانه» شان در حال نشان دادن همان قیافه مشاهده کرد. سلفی آینه‌ ای از او، بیبر و هاروی، و همچنین یک عکس زیبا از این جفت که روی مبل قبل از بیرون رفتن لبخند می‌ زنند.