در زیر چراغ های شهر عشق، به نظر می رسد که زوج جدیدی در دنیای سلبریتی ها شکل می گیرد. روز شنبه این لوئیس همیلتون و ایرینا شایک بودند که که شب جادویی را با هم سپری کردند. و این فقط مد نبود که در آن شب مورد توجه قرار گرفت، زیرا این زوج در یک میز در رستورانی مجلل با یکدیگر ملافات داشتند.

در پایان این دو مرغ غشق با هم رستوران را ترک کردند و سوار ماشینی به مقصد نامعلومی شدند. این مدل روسی پس از پایان رابطه خود با ستاره NFL تام برادی مجرد است. مدت هاست که دوران نامزدی او با بردلی کوپر و کریستیانو رونالدو از هم از بین رفته است.

لوئیس همیلتون چند ماه پیش با شکیرا در ارتباط بود، اما این بریتانیایی از زمانی که در سال 2008 به شهرت رسید هرگز شریک رسمی نداشته است.

به نظر می رسد در حالی که مرسدس در حال تنظیم دقیق خودروی تک سرنشین جدید برای فصل آینده است، قهرمان سابق جهان در حال گذاندن وقت با یکی از مدل های برتر جهان است.

هیچ یک از آنها سعی نکردند هنگام خروج از رستوران از دید دوربین ها پنهان شوند، بنابراین شایعاتی در مورد رابطه احتمالی بین این دو منتشر شده است.

این اولین بار نیست که این دو ستاره روی صحنه می روند. آنها قبلاً در سایر فشن شوها و همچنین در یک مهمانی که توسط Conor McGregor در گذشته برگزار شده بود دیده شده اند.

برای اینکه مدل روسی در کنار توتو ولف در گاراژ مرسدس ظاهر شود، باید فصل آینده را زیر نظر داشته باشیم. این چیزی است که همیلتون در مورد یک رابطه عاشقانه احتمالی می گفت همیلتون بر این باور است که رانندگان فرمول یک زمان زیادی برای تشکیل خانواده در بین تمام سفرهای دور دنیا ندارند.

همیلتون به تایمز گفت : من یک معتاد به کار هستم. برای این کار وقت ندارم. وقتی شما به اندازه من سفر می کنید، حفظ یک رابطه سخت است. من می خواهم بچه دار شوم، اما می خواهم در کنار آنها باشم.