2023 سال آرایش هیلی بیبر بود. از لحظه آرایش توت فرنگی او تا آرایش لاته، آرایش پری آلو قندی، و عشق همیشگی او به همه چیز دونات لعاب دار. به نظر می رسد که جهان از باز آفرینی چیزی که ستاره روی صورتش می گذارد سیر نمی شود.

تنها چند هفته از سال جدید سپری شده‌ است، اما به نظر می‌ رسد که وسواس جمعی نسبت به بیبر تا سال 2024 ادامه خواهد داشت. برند مراقبت از پوست او Rhode، به تازگی اولین پاک کننده خود را معرفی کرده است و در حال حاضر فضای مجازی را به سرعت در اختیار دارد.

بیبر در حالی که همه چیز را در مورد پاک کننده تازه آناناسی خود گفته است، همچنین در مورد اهداف زیبایی خود برای سال 2024 صحبت کرد. در حالی که توضیح می دهد که می خواهد امسال بیشتر زیبایی را تجربه کند، او فاش کرد که آن را “فرمول زیبایی هیلی” می نامد.

و این دقیقا چه خواهد بود؟ او گفت: از آنجایی که من به مراقبت از پوست خود بسیار متعهد هستم، چرا نمی‌ خواهم بیش از حد پوستم را بپوشانم. به همین دلیل است که من عاشق حداقل کانسیلر، و آرایش مینیمال هستم.

او افزود که من همیشه می‌ توانم به آن نگاه متعهد باشم، و هستم، اما واقعاً دوست دارم از آن منطقه راحتی نیز خارج شوم. او می‌ گوید: یک ظاهر خشن دهه 90 بدون آرایش پوست و خط چشم خوابیده توجه او را به‌ عنوان چیزی سرگرم‌ کننده به خود جلب کرد. این فقط او نیست که ظاهر را نیز دوست دارد.

ظاهر گرانج همچنین کاملاً در بر گیرنده چیزی است که بیبر می‌ گوید شعار او برای زیبایی در سال 2024 است: از تلاش کردن، ریسک کردن بیشتر و امتحان کردن چیزهای مختلف دور نیست.”