رقابت برای کسب هر چه بیشتر جوایز ممکن از قبل آغاز شده است. با پشت سر گذاشتن جوایز گلدن گلوب و امی، ستاره های دنیای سینما اکنون توجه خود را به بفتا و اسکار معطوف کرده اند.

بازیگران «باربی» مشتاقانه منتظر دریافت جوایزی در رشته‌ هایی هستند که در آن نامزد شده است، تا حدی به دلیل کار رایان گاسلینگ در نقش کن. این بازیگر افتخار می کند، اما در مصاحبه اخیرش توضیح داد که چرا به دخترانش اجازه دیدن فیلم باربی را نمی دهد.

طبق طبقه بندی MPA، فیلم عروسک بلوند باربی به دلیل نوع محتوایی که ممکن است در فیلم ظاهر شود برای کودکان زیر 13 سال مناسب نیست. دختران کوچک گاسلینگ و اوا مندس هفت و نه ساله هستند. اما دلیل کاملاً متفاوت است، این بازیگر به دخترانش اجازه نداده است که «باربی» را ببینند، زیرا فکر نمی‌ کند «پدرت را در نقش کن ببینی» ایده خوبی است. علاوه بر این، او به این نکته اشاره می کند که “نمی دانم چه سنی برای دیدن این فیلم پدرت خوب است.” رایان گاسلینگ به خاطر دخترانش این نقش را پذیرفت.

این بازیگر آمریکایی برای اضافه کردن یک تناقض به این موضوع، گفت که به خاطر دخترانش تصمیم به پذیرش این نقش گرفته است. با این حال، دختران کوچک پدر خود را در این نقش در فیلم ها ندیده اند.

گاسلینگ می‌ گوید: «آنها صحنه هایی کوچک را دیده‌ اند و یک روز که من یک شماره موسیقی بزرگ را اجرا کردم، به صحنه آمدند. همه چیز برای پدرشان شادی نیست زیرا او همچنین گفته است که دخترانش هیچ علاقه ای به کن نداشتند و فقط خود را طرفدار باربی اعلام کردند.

 

“می دانستم که آنها شروع به دوست داشتن باربی کردند زیرا به من می گفتند “می توانیم به تیراندازی برویم؟” رایان گاسلینگ در مورد مارگوت گفت: و آنها با من می آمدند. سپس، کم کم به راهروی باربی می رفتند. در آن لحظه، برای من و همسرم مشخص بود که وقت آن رسیده است که به آنها اجازه دهیم چند باربی داشته باشند.”