وقتی نوبت به مد می‌ رسد، جنیفر لوپز عاشق یک لباس خوب است، کیف‌ های بیرکین خود را هر روز مدل می‌ دهد و مانیکور عالی می‌ پوشد. لوپز به همان اندازه به خاطر سبک جذاب خود، به قهرمان معتبر و نقش های بازیگری نمادین شهرت دارد. اما نام لوپز را به عنوان پوشیدن مانیکور عالی نیز بنویسید. و آخرین ظاهر ناخن او نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در 22 آوریل، زمانی که خواننده در حال گردش در نیویورک بود، یک مانیکور کلاسیک جی لو را پوشید. او یک سوئیشرت مشکی با جزئیات یقه ماکت و یک شلوار مشکی همرنگ پوشیده بود. برای لوازم جانبی، او با چکمه‌ های درشت UGG ظاهرش را تکمیل کرد. برای رفتن به بودگا برای خوردن ژامبون و پنیر روی رول و نوشیدنی پرتقالی، این ظاهر معمولی عالی بود.

اما چیزی که توجه را جلب می کرد، مانیکور دو رنگ او بود. این خواننده ناخن های بادامی شکل بلندی داشت که در بالای کوتیکول او یک جزئیات کوچک سفید نیمه ماه داشت، اما بقیه ناخن قرمز روشن بود. تقریباً شبیه یک مانیکور فرانسوی معکوس بود و نوک‌ هایش همان رنگ سفید کوتیکول‌ هایش بود.

بقیه ظاهر زیبایی جی لو ساده بود. به نظر می رسید که ستاره چهره تازه ای دارد و در راه است تا گلم خود را به پایان برساند. موهایش را خیس پوشید و توی ژاکتش فرو کرد. عینک آفتابی اش چشمانش را پوشانده بود.