سلنا گومز و بنی بلانکو شیرین ترین جفت را می سازند. دوشنبه شب، گومز این خواننده و هنرپیشه به همراه نامزدش بلانکو در مراسم جوایز امی شرکت کردند و اولین حضورشان در مراسم جوایز مشترک را رقم زد.

در عکسی که توسط عکاس جردن اشتراوس به اشتراک گذاشته شده، بلانکو، دست گومز را در حالی که روی صندلی های خود به یکدیگر تکیه می دهند، گرفته است. در عکسی مشابه، بلانکو در حالی که گومز خندان به او تکیه داده و پیشانی خود را به او فشار داده بود، به دوربین نگاه کرد.

وقتی گومز روی فرش قرمز رفت، بلانکو آنجا بود تا حمایت خود را نشان دهد.

به گفته زانا رابرتز راسی، خبرنگار فرش قرمز E!، گومز استایل شیک خود را با یک لباس اسکار دلا رنتا را به نمایش می‌ گذارد که با یقه‌ ی گوش‌ دار و تزئینات قهوه‌ ای مایل به زرد از 450000 پولک دوزی ساخته شده بود. او این طرح براق را با کفش های پاشنه مخملی قرمز تیره رنه کائوویلا ست کرد.

فیلم Only Murders in the Building که گومز، مارتین شورت و استیو مارتین در آن نقش آفرینی می‌ کنند، نامزد سریال کمدی برجسته در این مراسم شد. بلانکو، به نوبه خود، به علاوه یک حمایت کننده او بود.

این زوج جشن تولدی غافلگیر کننده با تم لباس خواب برای نیکولا پلتز بکهام که در 9 ژانویه 29 ساله شد در عکس های منتشر شده در 13 ژانویه برگزار کردند، در حالی که گومز میزبان مهمانان در جایی بود که ظاهراً خانه او بود، در حالی که بلانکو غذای خوشمزه را ارائه می کرد.