سلنا گومز و نامزدش بنی بلانکو میزبان عالی مهمانی هستند! این زوج جشن تولد غافلگیر کننده‌ ای با تم لباس خواب برای نیکولا پلتز بکهام  که در 9 ژانویه 29 ساله شد در عکس‌ های منتشر شده در روز شنبه برگزار کردند، در حالی که گومز میزبان مهمانان در جایی بود که ظاهراً خانه‌ اش بود، و در حالی که بلانکو غذای خوشمزه مهمانی را تهیه می کرد.

نیکولا در حالی که پست تصاویر خود را به اشتراک می‌ گذاشت، نوشت: «از همه آدم‌ های زیبا و مهربان زندگی‌ ام بسیار سپاسگزارم، همه بهترین دوستانم برای تولدم مرا سورپرایز کردند و بازی کردیم (بهشت من!).

نیکولا ادامه داد: “از همه شما بسیار سپاسگزارم که باعث شدید من احساس دوست داشتنی کنم.” “من همه شما را خیلی دوست دارم و از بنی برای درست کردن بهترین غذای همیشه و از شما و سلنا برای میزبانی تشکر می کنم.”

در یک عکس، گومز و نیکولا در مهمانی همدیگر را در آغوش گرفتند و خواهر کوچکتر گومز، گریسی الیوت تیفی، 10 ساله به آنها ملحق شد. دوستان با لباس خواب یکسان در جشن.

نیکولا در حالی که در مقابل خانه گومز در کنار چند بادکنک صورتی ایستاده بودند، با گریسی برای یک عکس زیبا دیگر ژست گرفت. این دو دوست همچنین یک سلفی مشترک با هم در ظاهری مشابه گرفتند.

کیک تولد بزرگ نیکولا نشان داد که یک عکس صورتی بزرگ از صورت او با گل های رز صورتی روشن در کناره ها و پلاکی که روی آن نوشته شده بود “تولدت مبارک نیکولا” نشان داده شده است.

آخرین عکس گروهی گومز و نیکولا را نشان می‌ دهد که با لباس خواب با مهمانان، از جمله شوهر نیکولا، بروکلین بکهام و بلانکو، که در کناری نشسته بودند ژست گرفتند.

در یک ویدیوی استوری اینستاگرام که نیکولا از مهمانی به اشتراک گذاشته است، مهمانان در حالی که گومز کیک تولدش را روشن می‌ کرد در آشپزخانه جمع شده بودند برای او آهنگ «تولدت مبارک» را خواندند.

شب میزبانی گومز با نامزدش بلانکو پس از آن اتفاق می افتد که این دو مرغ عشق رابطه عاشقانه شان در دسامبر 2023 تایید شد اولین حضور زوج خود را در گلدن گلوب 2024 یکشنبه گذشته انجام دادند.