در مراسم جوایز امی امسال چند مرغ عشق روی فرش قرمز حضور داشتند. برای حضور در بزرگترین شب تلویزیون، کورتنی کارداشیان و تراویس بارکر باید با لباس های همسان ظاهر می شدند. کارداشیان و بارکر که دست در دست روی فرش قرمز والس بودند، هر دو شیک‌ ترین کت و شلوار های تمام مشکی را پوشیدند یک کت و همه چیز. اگر چه آنها تقریباً کاملاً مطابقت داشتند، کورتنی با ظاهر خود آزادی های خلاقانه ای به خرج داد از جمله یک مانیکور فرانسوی گوتیک.

اگر چه تشخیص دستکش های چرمی مشکی او دشوار بود، اما لحظاتی در طول شب بود که نگاه ها به ظاهر بکر ناخن کارداشیان افتاد. این کار توسط مانیکوریست کیم ترونگ انجام شده است، هر یک از ناخن های او با همان شکل طبیعی کوتاه مطابقت دارد. آنها پایه ای براق داشتند که تقریباً تا انتهای ناخن های او ادامه داشت. با این حال، درست از جایی که نوک ناخن های او به طور طبیعی شروع می شد، با لاک جت سیاه در یک نوار بسیار نازک پوشانده شدند.

بقیه گلم کارداشیان هم مثل ناخن هایش گوت بود. موهایش را در یک قسمت کناری برگرداند تا در لمس خیس به نظر برسد. چشمانش ظاهری تیره، دودی و گرانج با خطوط آبی با خط مشکی و سایه چشم خاکستری داشت. پوست او براق و هیدراته بود و برخی از لب‌ های صورتی ظاهر را به پایان رساند.

در اینستاگرام، ترونگ به فالوورهای خود اجازه داد تا در مورد نحوه ایجاد مانیکور گوث برای شب بزرگ صحبت کنند. و صرف نظر از اینکه مارک های مشابه او را می خرید، انجام کار بسیار آسان است.

ابتدا، تروونگ ناخن های کارداشیان را شکل داد و سوهان داد قبل از اینکه با کت پایه لاستیکی وارد روند ادامه کار شود. پس از خشک شدن، او پایه براق را با استفاده از سایه ژل مارشمالو از همان برند ایجاد کرد که بسیار شبیه به رنگ طبیعی ناخن کارداشیان بود.

البته، نوک سیاه رنگ بعدی است. ترونگ مانیکور فرانسوی را با جت بلک خلق کرد و آن را در برش بسیار نازک در انتهای آن نقاشی کرد. او قبل از اینکه خشک شود و کمی ساپورت کوتیکول را به آن اضافه کرد، همه آن را با کت بالای براق کننده پوشاند.