کندال جنر و بانی بد در حال احیای دوباره عاشقانه خود هستند. به نظر می رسد این خواننده پورتوریکویی و این مدل پس از جدایی اخیرشان و آخرین سفرشان به دریای کارائیب برای جشن گرفتن سال جدید در کنار نزدیک ترین دوستانشان، در حال حل مسائل هستند.

همانطور که توسط TMZ گزارش شده است، این زوج برای شب سال نو در باربادوس گرد هم آمدند، جایی که اوقات خوشی را با دوستان جاستین، هیلی بیبر و دیگران گذراندند. تعطیلات آنها تنها چند هفته پس از اعلام گزارش هایی در مورد جدایی آنها اتفاق افتاد و کندال در آن زمان پیامی رمز آلود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. او در اینستاگرام خود نوشت: «آنچه برای من در نظر گرفته شده است، به سادگی مرا پیدا خواهد کرد.

یک منبع نزدیک به این زوج مورد علاقه طرفداران به US Sun فاش کرد که آنها پس از گذراندن مدتی دور از هم “دلشان برای هم تنگ شده است”. “آنها افراد بسیار متفاوتی هستند و هیچ کس تا به حال ندیده است که رابطه آنها از هم دور می شود، اما آنها با هم خیلی خوش می گذرانند و از زمان جدایی دلتنگ یکدیگر شده اند.”

این نشریه ادامه داد: «آنها در طول سال جدید با دوستانشان در دریای کارائیب بودند و از زمان بازگشت دوباره با هم قرار گذاشتند. او مشتاق است که او را دوباره به دست آورد، و اگر چه آنها در لحظه به آرامی این کار را انجام می دهند، هیچ کس تعجب نمی کند اگر دوباره آن را رسمی کنند.

شایعات در مورد دیدار مجدد آنها در باربادوس ظاهراً پس از اینکه یکی از دوستان آنها ویدیویی را با صدای بانی بد در پس زمینه به اشتراک گذاشت تأیید شد.