جنیفر لوپز اخیرا در حال تغییر مانیکور خاص خود بوده است. لوپز معمولاً بدون یک ناخن بادامی شکل خانه را ترک نمی کند. با این حال، اوایل این هفته، لوپز برای نمایش فیلم جدیدش، این من هستم… حالا: یک داستان عشق، به شکلی متفاوت از آنچه که به این ستاره عادت کرده ایم، روی فرش قرمز رفت: با ناخن های مربعی با لبه های واضح. . اکنون، تغییر سبک او با یک لحظه مهم دیگر ادامه دارد.

اوایل این هفته، تام باچیک، مانیکوریست مورد علاقه لوپز، عکسی از مانیکور جدیدی که برای این نماد انجام داده بود، منتشر کرد.

مانیکور روی هر یک از ناخن های لوپز را، باچیک با یک پایه براق و تیره شروع کرد که چند درجه روشن تر از رنگ پوست طبیعی او بود. سپس، درست در جایی که ناخن هایش از روی انگشتانش امتداد یافته بود، نوک ناخن فرانسوی شکل گرفت. نوک‌ ها همان رنگ پایه بودند نه سفید واقعی فقط خیلی مات‌ تر بودند و ظاهری نرم و ظریف به مانیکور می‌ دادند. مانیکور به‌ جای شکل بادامی‌ اش، لبه‌ های (که مربع به علاوه بیضی خواهد بود).

برای اینکه برتری ناخن‌ های مربعی شکل باشد، جی لو لباس خود را با یک استایل الهه دیسکو ست کرد.

برای یک شب، لوپز یک لباس درخشان و نقره ای به تن کرد. طرحی بدون آستین، از بالا به پایین در پولک های آویزان اشکی شکل که مانند او حرکت می کرد، می درخشید. برای افزودن به این درام، او یک چوکر نقره ای ضخیم و گوشواره حلقه ای همسان بزرگ به تن کرد. سپس، این استایل دراماتیک را با ، یک کت خز نیلی پف کرده و کرکی به پایان رساند.

آرایش او آخرین نکته بود. با رنگ نقره ای براق مشابه لباس، چشمانش با رنگ کرومی برق می زد. در بالای خط چشم تیره‌ اش، رنگ‌ های نقره‌ ای ریز آسیاب شده وجود داشت که با رنگ دودی ترکیب می‌ شد تا دیسکوی درخشانی را ایجاد کند.