شکل های ناخن زیادی برای انتخاب وجود دارد. در حالی که ناخن های مربع و بادام از محبوب ترین ها هستند. ناخن هایی که معمولا کمی بلندتر از بستر ناخن هستند و شکل مربعی با گوشه های گرد و لبه بالایی صاف دارند جذاب تر به نظر می رسند.

بنابر این، ما بهترین مانیکور هایی را که می تواند به دستان شما زیبایی خاصی ببخشد گردآوری کرده ایم.

ایده های مانیکور شیک و جذاب را تا پایان صفحه مرور کنید

1. رنگین کمان مخملی

ناخن‌های مخملی در سال 2023 بسیار محبوب شده‌اند، و این ست رنگین‌ کمان بلا فاصله توجه ها را به خود جلب می کند. برای دستیابی به این مانیکور  چشم نواز، احتمالاً باید از یک ناخن‌ کار حرفه‌ ای کمک بگیرید.

2. مرمر قرمز

ناخن های مرمر قرمز تند یک گزینه سرگرم کننده برای پوشیدن در تمام طول سال است. برای ساختن این ظاهر ناخن، از رنگ های لهستانی انتخابی خود استفاده کنید.

3. ناخن های کراواتی

ظاهر کراوات رنگ را دوست دارید؟ سه راهی های سفید ساده را فراموش کنید به نوک ناخن خود یک رنگ کراواتی اضافه کنید. در اینجا، می‌توانید ببینید که چگونه ناخن‌ های بلندتر، بوم مناسبی را برای طراحی چند رنگ ایجاد می‌ کنند.

4. کنتراست موکا

این ناخن‌ های شیک نوک‌ های کمی گرد دارند اما همچنان مناسب هستند. آنها برای پاییز ایده آل هستند، آنها یک بلوک رنگ قهوه ای و سیاه را به نمایش می گذارند، یکی از داغ ترین ترکیب های فصل.

5. ناخن های فضای منفی

چیز های زیادی برای دوست داشتن در مورد این ظاهر ناخن پاستیلی وجود دارد. فراتر از رنگ‌ های ملایم، فضای منفی و پایه شیشه‌ ای شیری هر ناخن شیک و جذاب به نظر می رسد.

6. ناخن های چرخشی

ناخن های چرخشی همیشه بیانگر زیبایی هستند، به خصوص زمانی که با پایه خنثی جفت شوند. برای ایجاد ظاهری مشابه، از دو سایه لاک ناخن قهوه‌ ای استفاده کنید.

7. ترکیبی

به طور معمول، ظاهر ناخن های ترکیبی و هماهنگ دارای پایه ای محکم است. در اینجا، می‌ توانید ببینید که چگونه یک پس‌ زمینه شفاف شیری، حال و هوای کاملاً متفاوتی به این مانیکور می‌ دهد. نتیجه یک ظاهر ناخن جسورانه است.

8. مانیکور پاستلی

این ناخن‌ های پاستیلی حالتی به باربی می‌ دهند و همه طرفدار آن هستند. برای بازسازی ظاهر، یک لاک پاستل متفاوت به هر ناخن بزنید و سپس از یک برس ناخن با آستر برای ایجاد چرخش استفاده کنید.