ادل پس از کنسرت اخیر خود در لاس وگاس، پس از اینکه ظاهراً فاش کرد که قبلاً با شریک عاشقانه اش ریچ پل ازدواج کرده است، طرفداران خود را شگفت زده کرد. این خواننده مدام ثابت می کند که این جفت پس از دو سال آشنایی در رابطه خود قوی هستند و اخیراً فاش کرد که آنها حتی به گسترش خانواده خود فکر می کنند و قبلاً در مورد نام های احتمالی نوزاد صحبت کرده اند.

ادل در حالی که به هوادارانش سلام می کرد با یک نفر حاضر در کنسرت گفتگوی کوتاهی داشت. طرفدار هیجان زده از ادل پرسید که آیا می تواند با او ازدواج کند، که او با صحبت در مورد “همسر” ریچ پل پاسخ داد. «تو نمی‌ توانی با من ازدواج کنی. من رک هستم، عشق من، و شوهرم امشب اینجا هستیم.»

“میتونی سعی کنی؟” طرفدار اصرار کرد و باعث خنده ادل شد و جواب داد. “نه، من نمی خواهم تلاش کنم. من با ریچ هستم تو دیوانه ای، مرا تنها بگذار.» به دنبال انتشار ای ویدیو، طرفداران این هنرمند تحسین شده در رسانه های اجتماعی در مورد وضعیت رابطه او تعجب کردند، زیرا او زندگی شخصی خود را خصوصی نگه می دارد و به ندرت جزئیاتی در مورد خانواده و زندگی عاشقانه خود به اشتراک می گذارد.

ادل و پل در ژوئیه 2021 با رابطه عاشقانه خود در معرض دید عموم قرار گرفتند و در تابستان 2022 هنگامی که او با حلقه الماس دیده شد شایعات نامزدی را برانگیخت. با این حال، او در آن زمان به مجله Elle اعتراف کرد که فقط عاشق “جواهرات عالی” است.

همین چند هفته پیش ادل به طرفدارانش فاش کرد که می خواهد به زودی دوباره مادر شود. او با اظهار نظر درباره برخی از نام هایی که این زوج درباره آنها صحبت کرده اند، افزود: “بنابراین هر بار که نامی را می بینم که دوست دارم، آن را روی تلفن خود یادداشت می کنم.”