جاستین بیبر و هیلی بیبر 5 سال زندگی مشترک را با هم می گذرانند. این زوج  که اخیراً پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند برای عکسی که روز دوشنبه در استوری اینستاگرام جاستین منتشر شده بود، با هم ظاهری مشابه را ست کردند.

در این عکس زیبا، جاستین، بازوی خود را دور هیلی، در حالی که او لبخند می زد و دست او را گرفته بود حلقه کرد، در حالی که هر دو روی کاناپه نشسته بودند.

جاستین یک ژاکت کش باف پشمی مشکی با جلیقه سفید و شلوار و کلاه مشکی پوشیده بود، در حالی که هیلی بدون آرایش نیز یک هودی مشکی و شلوار همسان پوشیده بود.

جدیدترین عکس‌ های جاستین چند روز پس از به اشتراک گذاشتن تعدادی از عکس‌ های جاستین با طرفدارانش از سفرش به ژاپن با هیلی در اینستاگرام منتشر شد.

سوپر استار موسیقی پاپ در تعطیلاتشان نگاهی اجمالی به پشت صحنه انداخت و عکس‌هایی از آن‌ ها را روی تاب‌ها، نشستن روی کاناپه‌ ای با کوسن‌ های رنگارنگ غول‌ پیکر، ژست گرفتن در باغی ژاپنی و مدل‌ سازی لباس‌ های چرمی مشابه با پوشیدن یک کلاه گیس باب صورتی روشن توسط هیلی.

جاستین این تصاویر را توضیح داد: “متشکرم 🇯🇵 دوستت دارم.”

هفته گذشته، بیبرها پنجمین سالگرد ازدواج خود را با پست های ادای احترام محبت آمیز به یکدیگر در رسانه های اجتماعی جشن گرفتند.

جاستین در توضیح خود نوشت: “به با ارزش ترین، محبوب من.” “5 سال. قلبم را تسخیر کردی من از اعماق جانم تا استخوان هایم می دانم که این سفر با تو تنها فراتر از انتظارات ما خواهد بود.”

این خواننده کانادایی پست خود را با عکس های متعددی از او و هیلی در حال خندیدن و ژست گرفتن با هم در مناسبت های مختلف به اشتراک گذاشت.

“پس بیایید به رویا های خود ادامه دهیم عزیزم. به سلامتی برای همیشه و همیشه. جاستین ادامه داد: من تو را با تمام وجودم دوست دارم. “پنجمین سالگرد ازدواج مبارک!!!”

هیلی همچنین زمانی را برای جشن گرفتن همسرش با یک پست در حالی که عکس های صریح آنها را با هم به اشتراک می گذاشت، اختصاص داد.

این مدل در توضیحی که شامل برخی از همان تصاویری است که توسط همسرش به اشتراک گذاشته شده است، نوشت: “5✨ دوستت دارم.” آخرین عکس جاستین را در حالی که دستانش را دور او حلقه کرده بود نشان می داد.