مانیکور فرانسوی به راحتی یکی از کلاسیک ترین مدل های ناخن در تمام دوران است. اما به همان اندازه که اکثرا عاشق مانیکور طبیعی و سفید اصلی هستند، این روزها، فید ها پر از تغییرات خلاقانه در طراحی ناخن است.

یکی از این برداشت ها اس کی فرانسوی است. با جایگزین کردن نکات سنتی سفید با رنگ های مختلف. با دانستن اینکه احتمالاً شما نیز چنین برداشتی خواهید داشت، ما 10 ایده طراحی ناخن فرانسوی اس کی را گرد آوری کردیم تا راه‌ های زیادی را که می‌ توانید هنر ناخن کلاسیک را متحول کنید، نشان دهیم.

ایده های خلاقانه طراحی ناخن اس کی را مرور کنید

1. مانیکور اس کی فرانسوی رنگ بلوک

این مانیکور فرانسوی اسکیت رنگی زنده چقدر سرگرم کننده است؟ با استفاده از مجموعه ژل های زیبا ساخته می شود.

2. ناخن های ایموجی اس کی

ناخن های ایموجی یکی دیگر از ترندهای حال حاضر هستند، و شما می بینید این ست با ظاهری زیبا چطور با اس کی فرانسوی ترکیب می شود.

3. ناخن اس کی فرانسوی انتزاعی

برای یک مانیکور انتزاعی فرانسوی اس کی، این ظاهر ناخن مورب را بررسی کنید. شما عاشق این مورد خواهید شد.

4. ناخن های نئون اس کی

برای تثبیت ظاهر ناخن فرانسوی اس کی لازم نیست ناخن های بلندی داشته باشید. فقط نگاه کنید که این نقاشی نئون روی ناخن های کوتاه و مربعی چقدر زیبا به نظر می رسد.

5. ناخن اس کی خال خال

هیچ روش اشتباهی برای انجام مانیکور فرانسوی اس کی وجود ندارد. نوک‌ های تمیز و منحنی ممکن است کلاسیک‌ ترین رویکرد باشند، برای ایجاد ظاهر، از یک برس ناخن با آستر برای رنگ آمیزی روی هر رنگ استفاده کنید. سپس، از ابزار نقطه‌ گذاری استفاده کنید تا هر طرف را با رنگ متضاد برجسته کنید.

6. ناخن های پاییزی اس کی

به دنبال یک مانویکور فرانسوی رنگارنگ و دنج هستید؟ در اینجا شما آن را دارید. برای بازسازی چنین لبه های تمیز و شفاف، مطمئن شوید که یک برس ناخن با موهای کوتاه در دست دارید.

7. ناخن اس کی فرانسوی قارچ

شما عاشق طراحی ناخن سرگرم کننده هستید و این ظاهر قارچی فرانسوی اس کی باید یکی از بازیگوش ترین هایی باشد که تا کنون دیده اید.

8. ناخن اس کی فرانسوی خاموش

لازم نیست ناخن‌ های رنگ‌ بوک فرانسوی اس کی در سایه‌ های شفاف و پاستلی باشند. در اینجا یک نسخه کم صداتر و با رنگ پاییزی وجود دارد و به همان اندازه زیبا به نظر می رسد.

9. ناخن اس کی عقیق

این مانیکور اس کی فرانسوی بر پایه عقیق برای تعطیلات عالی است. برای براق کردن ناخن، از لاک ناخن براق کننده استفاده کنید.

10. ناخن های فرانسوی خنثی

ناخن های پاییزی فرانسوی اس کی با پایه های خنثی نیز کار می کنند. و رویای تمام مانیکور هایی را می‌ بینید که می‌ توانید با آن بسازید.