ادل اعلامیه مهمی به طرفدارانش می دهد! این خواننده 35 ساله در آخرین برنامه خود، به عنوان بخشی از محل اقامت خود در لاس وگاس، لحظه ای صمیمی را با حاضران به اشتراک گذاشت و فاش کرد که اکنون آماده است تا با دوست پسر جدیدش ریچ پل، خانواده خود را گسترش دهد.

برنده گرمی به طرفدارانش توضیح داد که «واقعاً [می‌خواهد] به زودی دوباره مادر شود» و از قبل به دنبال ایده‌ هایی در مورد نام نوزادان است. ادل به عنوان مادری مهربان برای پسر 10 ساله‌ اش آنجلو، از آخرین رابطه‌ اش با همسرش سیمون کونکی شناخته می‌ شود.

یک ویدیوی وایرال شده نشان می دهد که خواننده اعتراف می کند که لیستی از نام نوزادان را در تلفن خود تهیه کرده است. او گفت: «در واقع مشغول نوشتن فهرست‌ ها بودم. بنابراین هر بار که نامی را می بینم که دوستش دارم، آن را در تلفنم یادداشت می کنم.

ادل و شریک زندگی اش ریچ پل نیز نام های مورد علاقه خود را در لیست خود دارند که عبارتند از اسپنسر، ری و پارکر. او گفت: «نمی‌ توانم پارکر را بگویم زیرا ریچ این نام را دوست دارد.

این خواننده اخیراً پس از یکی دیگر از کنسرت های خود در لاس وگاس، زمانی که رویای یک زوج را به واقعیت تبدیل کرد، با کمک به آنها در اعلام جنسیت فرزند این زوج، خبرساز شد. “شانتل و کریس در حال داشتن یک پسر هستند!” ادل گفت، در حالی که تماشاگران پس از این لحظه احساسی شگفت زده می شوند.

ادل نیز چند لحظه وقت گذاشت و والدین آینده را در آغوش گرفت. “من خیلی برای شما خوشحالم!” او گفت. «این خیلی احساسی است! اگر و کی باردار شوم، او از پدر و مادر پرسید آیا جنسیت فرزند من را اعلام می‌ کنید؟».