ترند های زیبایی به این دلیل که بارها و بارها از نو متولد می شوند شناخته شده اند. اما چیزی که آنها را جدید و قابل توجه می کند این است که همیشه با تغییری تازه برمی گردند. به عنوان مثال مانیکور فرانسوی را در نظر بگیرید. مطمئنا، نسخه کلاسیک هرگز از بین نخواهد رفت، اما تکرارهای امروزی جدیدتر و نوآورانه تر هستند. راه‌ های زیادی برای اینکه این مانیکور فرانسوی را متعلق به خودتان کنید، وجود دارد. می‌ توانید ناخن های نقره‌ ای درخشان یا یک مانویکور کلاسیک جسورانه را انتخاب کنید.

ایده های ناخن فرانسوی را مرور کنید

1. مرواریدی

مانیکور فرانسوی در حال حاضر شیک است، اما افزودن نقره و مروارید به ترکیب، این طراحی ناخن را پیچیده‌ تر می‌ کند. شما می توانید مجموعه ای از مروارید های ناخن را در اینجا ببینید.

2. ناخن های جواهراتی

این مانی به جای استفاده از لاک سنتی، با استفاده از نگین ها، یک ناخن فرانسوی ایجاد می کند. پایه طبیعی باعث می‌ شود این ظاهر جواهراتی بیشتر به نظر برسد.

3. مانیکور ستاره ای

این مانیکور ما را به یاد آسمان پر ستاره شب می اندازد. چند تکه لاک ناخن زرق و برق دار را روی ناخن های فرانسوی خود اضافه کنید تا ظرافت بیشتری به ظاهر بیافزایید.

4. هوی متال

این ایده طراحی ناخن حسی آینده نگرانه را به مانیکور فرانسوی شما اضافه می کند. و زمانی که از این قبیل ناخن‌ ها استفاده می‌ کنید، دیگر نیازی نیست به پوشیدن اکسسوری‌ ها فکر کنید.

5. ناخن های براق و ظریف

اگر اهل هنر ناخن نیستید، یک لاک براق نقره ای در امتداد نوک ناخن هایتان تنها چیزی است که نیاز دارید. این مانیکور براق و ظریف به تنهایی عالی است.

6. برجسته و نوک تیز

این ناخن های فرانسوی کاملاً نوک تیز بسیار برجسته هستند فقط لازمه داشتن آنها ظرافت است.

7. ناخن فرانسوی یکپارچه

یک ناخن تک می تواند یک ظاهر کلی ایجاد کند. در اینجا، ناخن های یکپارچه واقعاً ظاهری عالی دارند.

8. درخشش نقره ای

این مانیکور برای شما مناسب است. فقط دو ناخن دارای لاک نقره ای براق هستند، در حالی که بقیه با یک لاک ملایم خیره کننده پوشیده شده اند.

9. ناخن پر زرق و برق

زیبا و پر زرق و برق، این طرح به راحتی قابل بازسازی است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لاک براق را روی نوک ناخن های خود بمالید و در حالی که به سمت پایین می روید، آن را پراکنده تر بمالید. برای لمس بیشتر، از پولیش سفید برای کشیدن ستاره های زیبا روی چند انگشت خود استفاده کنید.

10. کروم با حال

این مانیکور فراتر از جذابیت است. نه تنها یک ناخن فرانسوی کروم وجود دارد، بلکه طرح های کوچکی را نیز در نوک ناخن حک کرده است تا المان بیشتری به آن ببخشد.