همانطور که اکثرا رنگ های پر جنب و جوش را دوست دارند، امروز اینجا هستیم تا یک لاک ناخن خاکستری بسازیم. در حالی که ممکن است خاکستری را به عنوان رنگی خسته کننده و آرام در نظر بگیرید، در واقعیت، همه چیز بستگی به سایه ای دارد که انتخاب می کنید و نحوه نمایش آن بر روی ناخن هایتان بستگی دارد.

مطمئناً می‌ توانید رنگ‌ های سراسری را انتخاب کنید، اما می‌ توانید از لاک خاکستری نیز برای ایجاد یک مانیکور فرانسوی غیر سنتی، چکرز های ظریف یا طرح‌ های انتزاعی استفاده کنید. لاک خاکستری براق ممکن است رایج ترین باشد، اما زمانی که با روکش مات، متالیک یا رنگین کمانی استفاده می کنید، ظاهری کاملاً جدید برای ناخن هایتان خواهید داشت.

ایده های لاک خاکستری برای پاییز و بعد از آن را مرور کنید

1. چکیده های خاکستری

لاک خاکستری یک پس زمینه دوست داشتنی و خنثی برای هنر ناخن جسورانه تر است. در اینجا، می‌توانید ببینید که لاک خاکستری تیره و زغالی در کنار ناخن‌ های برجسته چقدر خیره کننده به نظر می‌ رسد.

2. دونات لعاب خاکستری

برای خداحافظی تابستان آماده نیستید؟ این مانیکور خاکستری کروم کم رنگ و مرواریدی برای آخرین روزهای تابستان منتهی به پاییز عالی است. با ترکیب تناژ های گرم و سرد، یک سایه انتقالی عالی و زیبا برای یک مانیکور کلاسیک است.

3. آبرنگ خاکستری پاییز

خاکستری معمولاً با سیاه و سفید جفت می شود، اما در این طرح به خوبی با سایه های روشن تر و فصلی ترکیب می شود.

4. ناخن خاکستری هدر

این ناخن‌ های خاکستری مات، مینیمالیستی و انتزاعی هستند و ما را به یاد یک ژاکت پاییزی می‌ اندازند.

5. خاکستری فضای منفی

در اینجا، می‌ توانید ببینید که چگونه سایه‌ های خاکستری با دیگر رنگ‌ های خنثی و فضای منفی جفت می‌ شوند تا ظاهری زیبا داشته باشند.

6. ناخن های شطرنجی خاکستری

خانه‌ های شطرنجی لحظاتی را سپری می‌ کنند. در حالی که تکرار هایی که سیاه و سفید یا رنگین کمانی از رنگ‌ ها را به نمایش می‌ گذارند رایج‌ ترین هستند، این مجموعه ثابت می‌ کند که خاکستری و سفید نیز می‌ توانند ظاهری ظریف داشته باشند.

7. خاکستری سه گانه

دورانی که در مانیکور فرانسوی فقط از یک رنگدر  نوک استفاده می شد گذشته است. امروزه ظاهر ناخن های فرانسوی دوتایی و سه گانه به چپ و راست ظاهر می شود. مورد مشخص: این ظاهر ناخن سیاه، خاکستری و سفید است.

8. مشکی و خاکستری

ناخن های تیره در پاییز و زمستان زیبا به نظر می رسند. برای افزودن کنتراست به، ظاهر های نیمه خاکستری و ناخن فرانسوی را در نظر بگیرید.

9. ناخن ژاکت خاکستری

این ناخن‌ های ژاکت خاکستری مات با بافت ساده به نظر می‌ رسند. با این حال، برای بازسازی هنر منحصر به فرد ناخن، احتمالاً به کمک یک حرفه ای نیاز خواهید داشت.

10. شاخه ای خاکستری

ناخن‌ های کروم شاخه‌ ای از خاکستری هستند، بنابراین این ناخن‌ های براق را ایجاد می‌ کنند. برای ساختن ظاهری مشابه، از لاک ناخن فویل رنگی استفاده کنید.