بن افلک و جنیفر لوپز از نمایش علاقه شایان ستایش خود به یکدیگر واهمه ای ندارند. این زوج اخیراً در حال خرید در بازاری در لس آنجلس دیده شدند، و آنها نمی توانستند دستان خود را از یکدیگر دور کنند، دست ها و کمر یکدیگر را گرفته بودند و عشق در چشمانشان می درخشید.

افلک تمام کیف ها را مانند یک جنتلمن حمل می کرد در حالی که جی لو کیف طراحش را در دست داشت. آنها در بازار قدم زدند و با وجود اینکه یکی از مشهورترین زوج های هنرمند بودند، خیلی راحت به نظر می رسیدند که گردشی نسبتاً معمولی داشتند، بدون هیاهو. هنگامی که آنها در یک غرفه توقف کردند، جنیفر لوپز به آرامی بن افلک را نوازش می کرد، و یکدیگر را نزدیک به خود نگه می داشتند.

این زوج در ملاقات شیرین خود تنها نبودند و دختر جیلو، اِمه مونیز، که او با مارک آنتونی شریک است را برای تفریح ​​همراه آورده بودند. این دختر 15 ساله با یکی از دوستانش آنجا بود و از اینکه یک دستبند جدید تهیه کرده بود بسیار خوشحال به نظر می رسید و مشتاقانه مادر و پدر ناتنی را نشان می داد.

گردش آنها پس از آن صورت می گیرد که رسانه ها عکس هایی از افلک و همسر سابقش جنیفر گارنر منتشر کردند که در حال اشتراک گذاری لحظه ای محبت آمیز در حالی که او را به سمت ماشینش در لس آنجلس می برد دیده شدند. جن پس از برداشتن دخترشان که همراهشان بود، روی صندلی عقب ماشینش سوار بود. گارنر بازویش را دور بن گرفت و از روی صندلی عقب او را در آغوش گرفت و او لبخندی بر لب داشت.

در حالی که این یک لحظه کاملاً عادی و سالم بین زوج قبلی بود که کار بزرگی را انجام می‌ دهند، مردم سعی می‌ کردند این وضعیت را دراماتیک کنند. با گردش آنها در بازار، واضح است که جی لو از رابطه آنها راضی و مطمئن است.