وقتی صحبت از رنگ های متالیک ناخن به میان می آید، اخیراً نقره ای درخشش بیشتری پیدا کرده است. برداشت‌ های زیادی از این روند پدیدار شده است  از مانیکور فرانسوی نقره‌ای گرفته تا کرومی که ثابت می‌ کند این رنگ چقدر می‌ تواند همه‌ کاره باشد. با این حال، می‌ توانیم تصدیق کنیم که همتای نقره‌ای، طلایی، وقتی در مانیکور گنجانده می‌ شود، چقدر خیره‌ کننده به نظر می‌ رسد. مجموعه ای از ناخن های طلایی رنگ ذاتاً لوکس و پر زرق و برق است و از رنگ آن می توان برای دستیابی به بسیاری از طرح های فوق العاده استفاده کرد.

ایده های جالب طراحی ناخن فرانسوی طلایی را مرور کنید

1. ناخن های مرمر طلایی

این ناخن های سنگ مرمر شیری فوراً توجه ها را به خود جلب می کند. در حالی که این ناخن ها دارای نمادهای جوزا هستند، شما به راحتی می توانید مانیکور خود را با علامت ستاره خود تطبیق دهید.

2. ناخن کروم طلایی

یک مانیکور طلایی به تنهایی چنین ظاهر مجللی را ایجاد می کند. کروم طلایی انتزاعی این مانیکور را به سطح دیگری می برد.

3. کلاسیک فرانسوی

ناخن فرانسوی برای همیشه یک طراحی ناخن کلاسیک باقی خواهند ماند. با این حال، می‌ توانید با ایجاد طرح، به هنر ناخن سنتی رنگ و بویی مدرن بدهید. نتیجه نهایی روی این ناخن های تیز و مربعی، و شیک است.

4. فانتزی طلایی

چه کسی گفته است که برای دستیابی به مانیکور فرانسوی باید از لاک استفاده کنید؟ این طرح طلایی خیره کننده، یک طراحی فانتزی و در عین حال مینیمال را ایجاد می کند که برای هر موقعیتی مناسب است.

5. ناخن بادام طلایی

ناخن های فرانسوی طلایی روی هر ناخنی خوب به نظر می‌ رسند و این ناخن‌ های طلایی شکل بادام، حرف ما را ثابت می‌ کند. حلقه های طلایی و نقره ای اکسسوری کنید تا به این مانیکور حس لوکس بیشتری بدهید.

6. طلایی ظریف

زیبایی در سادگی وجود دارد، و این ناخن های ظریف و نازک طلایی فرانسوی گواه این موضوع است. اگر ناخن‌ های کوتاه‌ تری را ترجیح می‌ دهید، این ظاهر را نیز دوست خواهید داشت.

7. ناخن ستاره طلایی

در حال حاضر، می توانید ببینید که ناخن های فرانسوی طلایی به نظر شگفت انگیز است. با این حال، اضافه کردن برخی ظاهر های اضافی ناخن به این ترکیب ضرری ندارد. اینجا. مانیکور فرانسوی با ستارگان طلایی دقیق و نگین‌ های تزئینی ناخن خیره کننده است.

8. مشکی و طلایی

مشکی و طلایی یک ترکیب رنگ کلاسیک است. مورد مشخص: این مانیکور تند است. رگه ای طلایی در برابر لاک مشکی مات کنتراست چشمگیری ایجاد می کند.

9. ناخن های طلایی قطره ای

مانیکور فرانسوی کروم طلایی قطره‌ ای، برداشتی فوق‌ العاده جذاب و منحصر به‌ فرد از این روند است. پایه مات ملایم اجازه می دهد تا نوک ناخن های طلایی واقعا بدرخشند.

10. ناخن های عجایب طلایی

هرگز زود نیست که به مانیکور زمستانی خود فکر کنید و این طراحی ناخن واقعاً یک سرزمین عجایب طلایی است. ناخن‌ های طلایی براق، نوک‌ های فرانسوی براق طلایی و دانه‌ های برفی ظریف که با دست طراحی شده‌ اند، واقعا زیبایی را به تصویر می‌ کشند.