مدت ها شایعه بود که شکیرا و آنتونلا روکوزو رابطه خوبی با هم ندارند، اما به نظر می رسد که آنها با هم رابطه خوبی دارند. و در واقع بسیار خوب است.

همسر لیونل مسی بار دیگر حمایت خود را از شکیرا نشان داد، کاری که اخیرا چندین بار انجام داده است. آخرین نمونه از این پس از آن بود که شکیرا یکی از لباس‌هایی را که در MTV Video Music Awards 2023 پوشیده بود، با لباسی زیبا از برند معتبر مد ورساچه، منتشر کرد.

این خواننده در کنار یک سری عکس از لباس آبی آسمانی خود در این نمایشگاه نوشت: “از ورساچه برای این لباس سفارشی خاص در یکی از رنگ های مورد علاقه من تشکر می کنم.”

همسر مسی با پست شکیرا تعامل کرد و در کنار ایموجی های تشویقی، کامنت «زیبا» را نوشت. بیش از 12000 نفر پاسخ آنتونلا را پسندیدند و او پس از نوشتن به شکیرا چندین نظر مثبت دریافت کرد.”درست مثل شما، الهه” یکی از پاسخ ها بود.

نمونه های دیگر از حمایت آنتونلا روکوزو از شکیرا

این اولین باری نبود که آنتونلا روکوزو آشکارا از شکیرا تمجید می کرد.

آنتونلا همچنین به پست دیگری در اوایل سال جاری پاسخ داد و پس از صحبت شکیرا در مورد ناراحتی عاطفی خود، شکلک های قلب شکسته را به اشتراک گذاشت. به طور مشابه، آنتونلا روکوزو در زمانی که پدرش در وضعیت سلامتی بسیار بدی قرار داشت، در رسانه های اجتماعی از این خواننده حمایت کرد.

بنابراین کاملاً واضح است که شکیرا و آنتونلا روکوزو دوستی دارند، شاید حتی اکنون که هر دو در میامی زندگی می کنند بیشتر هم شده است.